Jag menade inget särskilt inlägg - utan snarare de senast postade som alla liksom genomsyrade att man är lite småkorkad om man inte tycks fatta "farligheterna" med Facebook.
De flesta som har uttalat sig negativt är ju inte ens med, så hur kan man då veta så himla mycket?!
Jag tycker att diskussionen redan känns meningslös, då en del redan tycks ha bestämt sig för att FB är dåligt. Och sen sitta här på Kalimera och prisa er förtäfflighet. Trista kommentarer att det inte ens är tidsfördriv, utan bara förspill ....
Jag har både pluggat och bott utomlands, samt har flyttat runt mycket i Sverige, och har genom Facebook fått kontakt igen med massor av gamla vänner och har nu alla "samlade" på ett och samma ställe.
Och att komma med kommentarer om att man hellre borde träffa dom IRL i stället för att hänga på nätet - gärna!! Men bor man på olika orter, eller olika länder är det inte så lätt ,och jag som jobbar enbart kvällar och helger har väldigt svårt att hinna träffa nära och kära - då är FB bättre än inget.
Nu lämnar jag den här diskussionen, (loggar in på FB nu)

Så kan ni övriga fortsätta diskutera "farligheterna" med Facebook.