Ämne: Fredagen 14/9
Visa ett inlägg
  #6  
Gammal 2007-09-29, 14:45
Gilla & Berts avatar
Gilla & Bert Gilla & Bert är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2005
Ort: Helsingborg
Inlägg: 40
Standard Sv: Fredagen 14/9

Hej Ulf.

Tidigare läste jag dina alster om att flytta till Grekland, men plötsligt såg jag dem inte mer. Jag undrade så vad som hänt, för det var så intressant att läsa.

Men häromdagen råkade jag se Blogghörnor, vilket jag inte hade uppmärksammat tidigare. Nu har jag läst alla dina bloggar och är övermåttan nöjd. Du kan verkligen skriva medryckande.

Vad jag förstår har du väl inte skrivit något sen 14/9. Du har väl inte slutat? Då blir jag ledsen, för jag vill läsa mer.

För tillfället har vi något gemensamt. Jag ( Gilla )har nyligen brutit min ankel och går gipsad. Det vill säga jag hoppar fram med en "gåstol" med fyra ben och inga hjul till hjälp. Jag får inte stödja på den onda foten. Om två veckor ska jag på återbesök och då får jag veta om jag kan stödja på foten igen.

Det här var mycket trist, för vi skulle resa till Kos i tre veckor den 7 sept för nionde gången. Det var bara att avbeställa. Som tur är, har vi varsin olycksfallsförsäkring för pensionärer, så man får allt betalt från försäkringsbolaget. Därför gillar jag din blogg, så jag kan fantisera om hur det är nere i värmen. Vi har varit på Kreta i Chaniaområdet och även två gånger i Rethymnon.

Hälsningar från ett mulet och blåsigt Helsingborg.

Gilla