Hej
Är oxå ett stort fan av Rethymnon. Jag och min man gifte oss där 1987 och har återvänt ett flertal gånger. I sommras var det så dax för vår dotter att ge sig av på egen hand för första gången. Hon bokade på hotel Theo med Apollo och det så fint ut och perfekt läge längs strand promenaden. Dessvärre blev inte resa helt vad hon förväntat sig. Hon och hennes väninna belv väldigt illa bemötta av personalen på hotellet. Dom blev tom bestulna inne på rummet. Inga tecken på att någon brutit sig in så man kan ju undra.

När min dotter omtalade vad som hänt blev hotell chefen/receptionisten hotfull och mycket otrevlig.

Han hade även varit mycket otrevlig mot ett annat par flickor. Dessa tjejjer hade haft problem med altandörren som inte gick att låsa o det var inte hans problem tyckte han så småtjejjerna had fått sova med olåst dörr. Så trist när sånt händer och i synnerhet ungdommar. Så jag vill varna för Theo med apollo. iallafall om man är unga tjejjer.
Är själv på väg ner för vilken gång i ordningen vet jag inte. Ska bo på Lekoniko sand. Är det bra? Brukar bo på Ilios men det blev inte så nu.

ebba-lotta