Ämne: parga sept..
Visa ett inlägg
Gammal 2007-08-20, 09:29
brili brili är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007
Standard Sv: parga sept..

Det står en del tips om Parga her på forumet-disse kan du ta en titt på!Jeg har vært i Parga både vår og høst...I september var det fine temperaturer mellom 26-30 grader, ikke vind av betydning og temperaturen i vattenet helt ok. Det kjennes alltid...litt kaldt ut før du kommer deg under, men det har noe med at kroppen er så oppvarmet av solen.Jeg er sikker på at dere får det fint i Parga, det er en spesiell plass! Det er noe dyrt, de lokale sier at prisene blir skrudd opp før turistsesongen,slik at mange av de fastboende reiser til nærliggende byer for shopping.
Jeg kjenner ikke til typen hotell dere skal bo på, men Valtos kjenner alle som har vært i Parga! Går du opp trappene mot borgen og byen (fra Valtos)ligger det tett i tett med spisesteder oppover...nesten helt på toppen- ut mot havet,er det en sprelsk fyr som heter Stefanos som driver en taverna,med sjømat som spesialitet-flott sted,fantastisk utsikt!

Det er endel utfluktsmuligheter både med båt,bil og turisttog().
Vi leide bil en dag og kjørte til Lefkas og Preveza-anbefales!
Kos dere masse- jeg savner Parga så det kjennes innimellom! Ble godt kjent med en familie der og deres barn var ilag med våre barn,spiste ilag,lekte,dro på turer osv..GOD TUR!! Sjøl reiser jeg til Rhodos om 8 dager!!
Svara med citat