![]() |
Årets bästa sajter!
Tidningen Internetworld utser varje år Sveriges bästa sajter. Igår, 050609, publicerade man årets lista med Sveriges bästa sajter. I kategorien "Bästa resesajt" finner man Kalimera på plats 9 med motiveringen:
Citat:
Hela listan finns här http://internetworld.idg.se/ArticleP..._IW377.dbp.asp /pawik |
Sv: Årets bästa sajter!
Vad kul! Grattis Janne - och alla kalimeror, vi som är din främsta tillgång:rolleyes: :rolleyes:
|
GRATTIS!!
|
Och Grattis från mig också :)
|
Tack för informationen pawik! Jag visste inte om det så det blev en glad överraskning idag på morgonen.
Citat:
Jan :) ne |
Instämmer till fullo!!!
Yvonne:) |
Grattis Janneklapp_klap
Det känns fint och vara medlem på Kalimera:) Riitta |
Ett stort grattis från mig med klapp_klap - som kunde ha varit med igår, eftersom min Barcelonaresa blev uppskjuten... jag läste rapporten från gårdagens middag och det lät onekligen som om jag missade något :(
|
JATTEGRATTIS JANNE!! klapp_klap Det behover du efter all slit och moda du lagt ner pa KALIMERA. Sjalv har jag vandrat langt med Epiros idag samt slappat pa vardens underbaraste ouzeria dar dottern i agarfamiljen gjorde en helt perfekt Frappe till mig. Deras tilltugg slar det jag hittills provat i Grekland.
Vad vi ska gora ikvall vet ni ju redan. Eva :) |
klapp_klap bye_bye klapp_klap bye_bye klapp_klap bye_bye klapp_klap
- så VEL fortjent, Janne! Gratulerer! Et stort klapp_klap til alle trivelige bidragsytere ! bye_bye Kari |
Grattis!!!!!!!! Det är verkligen väl förtjänt.
|
Grattis till nionde-platsen Janne!
klapp_klap Fast för oss inbitna Kalimeror så förtjänar du att vara på första plats!klapp_klap Göran |
Ett stort grattis även från Småland! Vi är så glada att Kalimera finns, även om det i längden nog kommer bli kännbart för familjeekonomin att få så mycket inspiration att man måste åka till Grekland titt som tätt ;)
Nu längtar vi efter att åka till Naxos med Mera Kalimera som ressällskap... |
Gratulerer med prisen!!
Det er jamen fortjent! Kjempebra!
|
Grattis Janne och alla Kalimeror! _B-anana
|
Så GLAD jag blir över det här!
Hurra för dig Janne -du gör en superfin insats! Kram May-Louise_B-anana |
Ett stort Grattis från Västerås!!!
Kramar Caroline |
Grattis till oss everyhopa och lite mest te Janne!!
Vi verkar raskt på väg till 1000 registrerade.....raskt marscherat med tanke på att vi blefvo nollställda vid nydaningen....:) Mvh, Mikke (KfK) |
Stort grattis från L-A (landskrona)..:D :D
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:38. |