|  | 
| 
 Grattis Karinfp Grattis till dig Karin  från oss på Neptunus_B-anana //Lisbeth, Lelle & Linneabye_bye | 
| 
 Sv: Grattis Karinfp GRATTIS från Segeltorp!:D  Ha ett skönt sportlov också Karin! Kram från Kerstin/Tittibye_bye | 
| 
 Sv: Grattis Karinfp RESKAMRATEN OCH REMOSÄLSKAREN KARIN önskas GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN_B-anana _B-anana  Riittabye_bye | 
| 
 Sv: Grattis Karinfp Grattis Karin, hoppas du får en underbar födelsedag!!_B-anana  // Helén | 
| 
 Sv: Grattis Karinfp Grattis från mig också!_B-anana klapp_klap _B-anana  Gunilla | 
| 
 Sv: Grattis Karinfp Grattis Karin - hoppas du får en fin födelsedag! Kramar från Gita bye_bye | 
| 
 Sv: Grattis Karinfp Grattis från mig också!:rolleyes:  Även till din fina nedräknareklapp_klap. bye_bye Abi | 
| 
 Sv: Grattis Karinfp Grattiskramar från Uppsala _B-anana   Hasse & Bettan :cool: flabb_flab | 
| 
 Sv: Grattis Karinfp GRATULERER SÅ MASSE HER FRA STAVERN OGSÅ! HÅPER DU FÅR EN FIN DAG! Mange hilsener fra Margrethe bye_bye | 
| 
 Sv: Grattis Karinfp Grattis från Aten, har tyvärr ingen hälsning från Remos;) Ha en bra födelsedag _B-anana _B-anana Monica | 
| 
 Sv: Grattis Karinfp Grattis Karinbye_bye | 
| 
 Sv: Grattis Karinfp Ett Stort Grattis från oss oxå  klapp_klap klapp_klap  mvh.ulf&annika _B-anana | 
| 
 Sv: Grattis Karinfp Och ett stort grattis från oss i Luleå också klapp_klap klapp_klap klapp_klap Päivi och Lasse | 
| 
 Sv: Grattis Karinfp Grattis från mig också_B-anana | 
| 
 Sv: Grattis Karinfp Grattis Karin och som jag lovade förra gången....(året) så försöker jag igen att ta med mig Remos till Sverige denna gång....klapp_klap klapp_klap _B-anana  Camilla | 
| 
 Sv: Grattis Karinfp Tack, alla mina vänner, ni är så underbara!!!! Karin tårögd | 
| 
 Sv: Grattis Karinfp Grattis Karin, lite sent, men.... hoppas du hade en fin dag!bye_bye | 
| 
 Sv: Grattis Karinfp Grattis Karin, lite sent oxå....... Skäll inte på mig, jag arbetar så mycket på sistone __D :mad: __D :mad: __D :mad: http://www.davidsanger.com/images/cr...eraegean.y.jpg dimitris | 
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:39. |