![]() |
Att ångra...
Har ni också ångrat saker ni inte köpte i Grekland? Den här ångrar jag att jag inte köpte. Den är ju så sann! :D
https://image.ibb.co/fV2ri0/raki.jpg /Netwolf |
Sv: Att ångra...
Nej. Jag köper nästan aldrig något i Grekland.
|
:D))
|
Nja, däremot har vi ångrat att vi köpt saker!
saker som är jättefina i Grekland är väldigt malplacerade här hemma visar det sig ibland. Som den handvävda ullvepan frugan köpte Och i matväg vissa produkter som är jättegoda i Grekland inte riktigt är samma upplevelse som i Grekland. Jag verkligen älskar getunge och Lamb Kleftiko i Grekland men skulle inte laga dem här hemma.. |
Citat:
i Parga o åkte dit speciellt året därpå för att köpa en till. |
En sån skjorta, gul, inhandlades på Kreta 2013. :D Inte av oss, utan vännerna för mannen hade brist på rena skjortor. "Connecting people" är ju en gammal Nokia-slogan. Men visst stämmer det bra med Raki också! Tyvärr är ju bara kvaliteten på dessa tröjor inte något vidare så deras livstid blir oftast rätt så kort.
/ Anne :) |
Min man ångrade verkligen den blå o vitrandiga skjortan han köpte i Parga! Efter användning såg han vid närmare granskning att det var en damblus:eek:!
Jag ångrar att jag köpte den fina Mosellikören på Kreta. När vi skulle njuta av ett glas hemma kom det ut nån slags chokladpudding ur flaskan...uurksnyft_drop / Kajja bye_bye |
Re: Sv: Att ångra...
Citat:
|
Citat:
Fast du kan få den vid avhämtning. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:57. |