Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Chaniakusten (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=47)
-   -   Bokat men.. (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=42198)

Kajja 2018-07-10 20:52

Bokat men..

Äntligen har vi bokat septemberresan!! Mannen längtade till Kreta och jag var inte sen att hålla med. Det blir ett o etthalvt år sen sist.
Jag har spanat på resesighterna ett tag och plötsligt hade Ving ett kanonerbjudande_B-anana Jag kollade ett par gånger innan vi bokade. Vilket jättebra priiis!!! Mycket dumt gjort! Ju mer man går in på sidan desto dyrare blir det! Och när vi väl tryckte på knappen så ja.. 400 kr. mer!
Att jag aldrig lär mig!! Ser ni en billig resa så boka direkt!! Men i slutänden blev det riktigt bra för oss endå.
Vi bokade ett 2+ boende i Kalamaki för oss o vespan.
Vi får flyg + flygskatt, transfer, enrumslägenhet, pool, Wi-Fi och havsutsikt från restaurangen och parkering för 6600 för oss två!!
Känns jättebra! Och Kalamaki är hemtamt för oss. Nu kan man njuta av den fina svenska sommaren innan det är daxklapp_klap
/Kajja bye_bye

Monica P 2018-07-10 21:02

Sv: Bokat men..

klapp_klapklapp_klapklapp_klap

nickelena 2018-07-10 21:04

Härligt!
HU, så sugen man blir att bara tvär-boka så!
GÔTT! å himla trevligt att se fram emot!fb_gilla
Lenabye_bye

Masse 2018-07-10 21:29

Citat:

Ursprungligen postat av Kajja (Inlägg 409931)
Äntligen har vi bokat septemberresan!! Mannen längtade till Kreta och jag var inte sen att hålla med. Det blir ett o etthalvt år sen sist. Att jag aldrig lär mig!!
-----------------

Men vaddå, hej och hå!!!!!!!!!!! Det är väl super!!!!!!!!!!!!!!

Vi får flyg + flygskatt, transfer, enrumslägenhet, pool, Wi-Fi och havsutsikt från restaurangen och parkering för 6600 för oss två!!
Känns jättebra! Och Kalamaki är hemtamt för oss. Nu kan man njuta av den fina svenska sommaren innan det är daxklapp_klap
/Kajja bye_bye

Dags att njuta av en supergo bokning där ni utstrålar massor med trivsel! Njuuuut!!!

Masse

Sol och hav 2018-07-10 21:36

Härligt härligt....underbara Kreta!

Kajja 2018-07-10 21:52

Va goa ni eee allihopa!!
/Kajja bye_bye

Athanasia 2018-07-11 07:14

Härligt 😎😎😊

Kalimera 2018-07-11 10:23

Grattis Kajja! klapp_klap

Nu har ni något att se fram emot när den långa svenska sommaren har tagit slut. :)

kari 2018-07-11 10:43

klapp_klap ❤️ 🇬🇷

Kajja 2018-07-11 22:17

Om man bokar idag kostar vår resa 8800!!_B-anana
/ Kajja bye_bye

nickelena 2018-07-12 19:33

Visst är sånt gôtt att se?!
Nån gång bokade man vid rätt tillfälle:D
Lenabye_bye

Kajja 2018-07-12 20:51

Citat:

Ursprungligen postat av nickelena (Inlägg 409984)
Visst är sånt gôtt att se?!
Nån gång bokade man vid rätt tillfälle:D
Lenabye_bye

Ja dom är luriga! Måste rätta mig själv..det är 2 och etthalvt år sen vi var på Kreta. Vi var ju i Parga istället. Nu åker vi iallafall dit för tvåsiffriga gången_B-anana
/ Kajja bye_bye

Spizeman 2018-07-12 20:55

Vi som reser från Göteborg, kan aldrig vara med i prisjakten. Vi får boka tidigt och vara nöjda.

Kajja 2018-07-12 21:39

Citat:

Ursprungligen postat av Spizeman (Inlägg 409988)
Vi som reser från Göteborg, kan aldrig vara med i prisjakten. Vi får boka tidigt och vara nöjda.

Jojjomen! Där är vi alltid med! Vi reser från Göteborg "hver gang":D
/ Kajja bye_bye

Hjalta99 2018-07-15 12:28

Citat:

Ursprungligen postat av Kajja (Inlägg 409931)
Äntligen har vi bokat septemberresan!! Mannen längtade till Kreta och jag var inte sen att hålla med. Det blir ett o etthalvt år sen sist.
Jag har spanat på resesighterna ett tag och plötsligt hade Ving ett kanonerbjudande_B-anana Jag kollade ett par gånger innan vi bokade. Vilket jättebra priiis!!! Mycket dumt gjort! Ju mer man går in på sidan desto dyrare blir det! Och när vi väl tryckte på knappen så ja.. 400 kr. mer!
Att jag aldrig lär mig!! Ser ni en billig resa så boka direkt!! Men i slutänden blev det riktigt bra för oss endå.
/Kajja bye_bye

Hej!
Vi hade också tur med vår bokning! Från Arlanda till Kreta, Kato Stalos/Kalamaki. Flyg+flygskatt, mat på planet, transfer, tvårumslägenhet och 50 m till stranden. Havsutsikten vet jag inte men det finns en pool också. Wifi också, tror jag. 3230 kr per person. Kan säga att vi är nöjda! flabb_flab

/Eva

Kajja 2018-07-15 20:12

Citat:

Ursprungligen postat av Hjalta99 (Inlägg 410026)
Hej!
Vi hade också tur med vår bokning! 3230 kr per person. Kan säga att vi är nöjda! flabb_flab

/Eva

Tror jag detAng_elx
Grattis!!
/ Kajja bye_bye

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:35.