![]() |
Ellinikos FM
Har nu lyssnat på detta radiokanal ca ett halvår och börjar få en känsla av vilka artister som spelas mest. Har kommit fram till att dom 3 mest spelade är: Antonis Remos, Giannis Ploutarxos och Giannis Parios:)
Tycker någon att det stämmerAng_elx Riittabye_bye |
Sv: Ellinikos FM
Nja, det går i perioder, faktiskt, beroende på om det har kommit ut någon ny skiva. Just nu spelar de t ex mycket mer Kotsiras än Parios. Men Remos är alltid på topp... Ang_elx naturligtvis...
|
Kotsiras hörde jag nysssnyft_drop snyft_drop .Det stämmer nog att det har inte varit så mycket Parios på sista tiden. MEN Remos har väl inte gett ut någon ny skivaAng_elx Han får sjunga varannan sång ändå:eek: ;)
Riittabye_bye |
Nu är det han igenAng_elx :)
Riittabye_bye |
Är det någon som lyssnar på den underbara radiokanalen Sfera?
Martinifk |
Citat:
Karin Remos 4 ever! :D |
Hehe här var det Kotsiras och Remos för hela slanten... "Ooola dika sou, matia mou...." ;)
|
Citat:
Riittabye_bye |
Nu lyssnar jag på John Greek kanalen:)
Riittabye_bye[/quote] Det verkar också vara en bra kanal:) Martinifk |
I kväll har dom spelat flest Kotsiraslåtar på Ellinikos:) Inte helt felklapp_klap
Riittabye_bye |
Jeg har fått ny data, og nå får jeg ikke til å spille noen grekiske radiokanaler snyft_drop __D. Jeg vet ikke hvorfor..... må nok vente til jeg får besøk av en dataekspert (for det er ikke jeg).
Lille |
Och varför hakar "spellistan" upp sig jämt för mig, när jag lyssnar på Ellinikos :(? Har därför lyssnat mer på Arion på sistone!
Ivi -som vill veta vem det är som sjunger! |
Det är ju ingen större skillnad på dom tycker jag.I stort sett samma låtar:) Håller med att Ellinikos vill inte alltid bli lyssnad:o Nu går det bra:)
Riittabye_bye |
Citat:
Ivi |
Hittills har dom spelat 3 Remos låtar på kort tid,så det är väl hans kväll i kväll:D
Hur är Kotsiras nyaAng_elx Underbar,kan jag tänka mig:) Riittabye_bye |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:38. |