![]() |
Sterling
Hej!
Jaa nu är det så att maken har segrat, jag har gett med mig när det gäller att enbart boka flygstol. Jag har i alla år fluget charter till mitt älskade Naxos men nu ska det väl ev bli flygstol. Har någon erfarenhet av Sterling? Jag har sett att de har rätt billiga biljetter till Aten. Hälsningar Lotta |
Sv: Sterling
Citat:
[/quote]Har någon erfarenhet av Sterling? Jag har sett att de har rätt billiga biljetter till Aten.[/quote] Sterling är helt OK att flyga med. De köpte ju Maersk för ett tag sedan också. Kph - Ath finns från under 2000 SEK Tor. Jag har inte kollat några andra avgångsorter. Men det finns fler lågprisbolag att kolla. Peter |
Citat:
Ruby |
Vi har flugit med Sterling några gånger utan problem :)
//Zanét bye_bye |
Jag tackar så mycket för svaren. Nu blir det nog en bokning med Sterling.
Lotta |
Hej!
Det verkar inte vara något problem med Sterling, dom har ju som sagt bättre priser just nu än vad andra har faktiskt. Då törs man allstå åka med Sterling (störting always, gammalt uttryck!) om man känner för det. //Joppan |
Citat:
Men planen, materialet, tekniken, säkerheten osv har höjts något enormt sedan dess. Statistiskt sätt så är väl flyget nästan säkrare än att gå på en allmän väg? :confused: :eek: Speciellt med tanke på hur länge vi hållt på att "flyga i luften"...:p Eller är tåget säkrare? Jag vet faktiskt inte. Peter - som gärna hade tågluffat igen... :D :p :cool: Ang_elx |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:40. |