![]() |
Bildgåta 3921 - Kyrka i Pireus
|
Sv: Bildgåta 3921
PÅ Rhodos?
|
Citat:
|
Kan det vara på Kreta? :)
|
Naxos :)
|
Citat:
Citat:
|
Kos?
|
Pireus kanske :)
|
Citat:
|
Egina? /Katitzi:)
|
Tror också på Pireus:)
|
Det var en tjusig kyrka :) men har ingen gissning på var det kan vara. Ville egentligen fråga en annan sak om varför man aldrig kan se dina (och det gäller ju bara dina bilder) mer än om man är inloggad på kalimera.nu.
Har nu hittat ett mer avancerat sätt att välja hur man vill visa sina bilder: Man går in under Kontrollpanelen därefter under Din profil sedan under Profilsekretess och under Album där man sedan kan välja mellan: -Alla -Registrerade medlemmar -Dina kontakter -Dina vänner Har du prövat det någon gång? Tänkte om du kanske hade alternativet "Registrerade medlemmar" som val? Det skulle ju underlätta att även se dina bildgåtor när man inte är inloggad... Mvh Simetra :) |
Citat:
MEN det kvarstår ändå ett mysterium då vissa ändå INTE kan se bilderna när de är inloggade!.. :eek: Ps. Den sidan du hänvisade mig till via kontrollpanelen, har jag aldrig tänkt på att gå in och kolla, tur det finns medlemmar som vill hjälpa till!.. fb_gilla Kollade mina fotoresebrev från Amorgos och Naxos, även där syns nu bilderna när jag INTE är inloggad, kanon.. så även jag har haft problemet... :eek:.._B-anana |
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Den ligger inte precis vid hamnen, men nära! Beskärde bilden, annars hade det nog blivit för lätt, så här ser kyrkan ut i din helhet: http://www.kalimera.nu/forums/pictur...ictureid=15888 |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:00. |