![]() |
Varning rumsraggare Santorini - Rooms Mary
Rooms Mary: Vi bokade i april och blev bekräftade, vi kollade bokningen några dagar innan ankomst och blev även då bekräftade. När vi kom fram fanns inte rummet, någon annan som de precis plockat upp i hamnen fick det. När vi för nyfikenhets skull frågade efter priset hade de höjt det, fast det var ju inte viktigt längre.
Det här var inte kul och vi vill varna andra resenärer för Rooms Mary; accepterar du att följa med i hamnen är det inte säkert att det finns rum, har du bokat är det inte säkert att de håller din bokning. |
Sv: Varning rumsraggare Santorini - Rooms Mary
Citat:
|
Vi åkte med i bussen, fick sen reda på det på plats direkt utanför Rooms Mary. Vi fattade ingenting!
Blev bestörta över det hela; Nikos hustru fattade det, Nikos själv stenhård! Lösningen blev Honeymoon. Paris kom. Vår sammanfattning: Man kan inte lita på en bokning på Rooms Mary! |
Heja Paris - heja Honeymoon!!!
|
Kom ni själva på att kontakta Honeymoon eller gjorde Marys det?
|
usch vilken still av dem på Marys :( Tur att Honeymoon kunde undsätta :)
Hur bokade ni? direkt eller via booking.com tex? för är det de senare så skulle jag definitivt råda er att ta kontakt med dem o berätta vad som hände / regga klagomål, o skriv gärna en recension på TA med för den delen, sådant där ofog ska man göra allt för att få bort |
Vi har gjort de åtgärder vi anser vara nödvändiga, bl a direkt och rak kommunikation till Marys.
Bokningen var direkt till Marys och bekräftades två gånger mycket tydligt. På något sätt kom Paris dit och hämtade oss efter att ägaren gick iväg och gav de andra rum. Ägarens hustru stod ensam kvar och var ganska bekymrad. Vi tror att hon förstod hur trist och dåligt detta var. Nu tror jag att mina kommentarer om det som hände är avslutade och hoppas att denna tråd får sätta punkt. |
Då låter det ju som att de ordnade så att ni fick någonstans att bo trots allt, efter att de själva klantat till det. Jag gissade nästan det för jag tror mig bara ha hört gott om Marys tidigare. (Har själv inte bott där utan väljer alltid Honeymoon).
|
Vi har bott hos Nikos hur många ggr som helst, och aldrig varit med om att han varit stenhård osv. tvärtom, mkt trevlig, bodde där 4 nätter i slutet på juni sist, ska man meila till honom och tala om att han får skärpa sig för det snackas om han på Kalimera, vet han om Kalimera förresten. Jag tror Honeymoon och Rooms Mary har nåt slags samarbete, han sa en gång att de var "his friends"
Maritha |
Inte bara vänner utan släkt? Eva
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:12. |