![]() |
Värme?
Hur kommer det sig att när man kollar väderprognosen för Karpathos så visar den alltid ca 20-22 grader varmt medans det på Rhodos och Kreta visar 28-30 grader? Har det med vinden att göra? Kommer vi blåsa bort när vi ska dit om en månad?
Orolig och nojig |
Sv: Värme?
Igår var det 42 grader och vindstilla på Karpathos. ;) Alla suckade och klagade. Det är hemskt när det inte ens fläktar. Termometrar reagerar inte på vinden. Nattetid har vi under fyra veckors tid haft 26 - 27 grader. Tro mig, du kommer att VILJA att det blåser... flabb_flab
Karin |
Härligt! Då kan man sluta oroa sig då ;) men hur konstigt är inte det då att på alla vädersidor visar det så låg temp?
|
Vet inte vilka vädersidor du kollar. Men jag tog en av mina på måfå och det blev den här:
http://www.resfeber.se/se/weather/cg...dest_id=300049 Den visar just nu på Karpathos 25 C (natt) och 31 C (dag). :) Masse |
Yr.no och vackertväder.se bland annat :) men ska definitivt börja kolla din sida istället nu!
|
Jag litar endast på Poseidon. Enligt dem ska det vara 25-35 gr de kommande fyra dagarna. Man kan bara se fyra dagar framåt där. Du får själv välja temperatur, den börjar med vind som default.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:37. |