|  | 
| 
 Glad påsk Jag vill önska alla en riktigt glad påsk!  Här ska det komma snö i dagarna tre, men jag är glad ändå. :) | 
| 
 Sv: Glad påsk Också jag önskar alla en GLAD PÅSK! / Anne bye_bye | 
| 
 Sv: Glad påsk GLAD PÅSK...bye_bye De har lovat SOLIG PÅSK här i Västmanland!...härligt!! | 
| 
 Sv: Glad påsk Citat: 
 Glad Påsk önskar jag er också! MVH zakka | 
| 
 Sv: Glad påsk Glad Påsk! Janne och alla kalimerianer. bye_bye I Madrid ska det bli 15 grader och sol. /Atletico Madrid - Valencia på söndag :) | 
| 
 Sv: Glad påsk Glad Påsk önskar vi Er alla(katten Cinto gör allt för att riva påskris).Phia o Tony | 
| 
 Sv: Glad påsk Jeg ønsker også alle en riktig GOD og GLAD PÅSKE bye_bye http://i47.photobucket.com/albums/f1...ps4ba31cef.jpg | 
| 
 Sv: Glad påsk Här i Boden Norrbotten har vi ett fantastiskt vårvinterväder med kalla nätter,på dagarna sol från klarblå himmel och dagsmeja.Snön ligger fortfarande DJUP och nu ikväll -11 grader. Kvasten är putsad och klar för avfärd Glad Påsk alla "Kalimerianer" Monica:) | 
| 
 Sv: Glad påsk Glad Påsk till er alla! Och alla ni som i likhet med mig gillar ouzo ........... ...... ta det försiktigt med lakritsvattnet om ni ska ut och flyga! :D https://encrypted-tbn3.gstatic.com/i...2YQHBEqR7QbL7w :) Masse | 
| 
 Sv: Glad påsk Glad påsk på er alla...jag åker till Kreta  den 2 april och hoppas få lite sol på näsan... ;) står ut med all kyla tack vare alla bokade resor...man är previligerad :) // Malin | 
| 
 Sv: Glad påsk Glad påsk önskar vi till er alla! | 
| 
 Citat: 
 | 
| 
 Sv: Glad påsk Glad Påsk alla:) Siw o Lenabye_byebye_bye | 
| 
 Sv: Glad påsk Glad Påsk. Här har jag städat av altanen lite. Det är nästan 20 grader där ute nu. | 
| 
 MVH zakka | 
| 
 Sv: Glad påsk Fortsatt Glad Påsk på er alla denna soliga och vackra påskhelg. Fick inspiration av matlagnigen i TV 4 nu att fylla en kött/lammfärspaj med ägg som man gör i grekisk köttfärslimpa ibland. Eva | 
| 
 Sv: Glad påsk Glædelig påske til alle. bye_bye | 
| 
 Sv: Glad påsk :) Hoppas att ni haft en bra Påsk,det bästa av allt är att det är hälften kvar... _B-anana | 
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:14. |