|  | 
| 
 Nakenbad Hej. Jag och min man ska resa till Telendos i juli. Och vi tänkte uppsöka nakenbadet Paradis Beach. Är det någon som vet hur det ligger till i förhållande till Hotell Porto Portha. Och vad håller det för klass? Jätte tacksam för svar! | 
| 
 Sv: Nakenbad Det är en vanlig strand, inga finesser. Man går mot norr från båtbryggan, kanske en kilometer. | 
| 
 Sv: Nakenbad Citat: 
 http://www.kalimera.se/bilder/forum/...s_paradise.jpg Och väldigt liten. | 
| 
 | 
| 
 Sv: Nakenbad Fra Porto Portha er den ikke mer enn 2 minutter å gå. Astribye_bye | 
| 
 Sv: Nakenbad Men Astri, då är du bra mycket snabbare än jag, eller så menar vi inte samma strand. Återstår för Annbjörn att reda ut begreppen! | 
| 
 Sv: Nakenbad Faktisk riktig som Astrid sier, men kanskje 3 minutter. | 
| 
 Sv: Nakenbad Hörni norska tjejer, vänta på mig... | 
| 
 Sv: Nakenbad Du også på nakenstrand Monica? Vi venter........ | 
| 
 Får väl kolla det när vi kommer dit. :-) | 
| 
 Sv: Nakenbad Mats, du ska se att Astri och Kirtor badar näck på den närmaste stranden och låtsas att dom inte ser att andra har baddräkterna på... | 
| 
 Ja, men det är ju bra. Då blir det mer plats för oss andra... :rolleyes: Paradise Beach är ju inte så stor precis. Om jag förstått det rätt, så är det en strand i privat regi, där någon håller den ren och snygg. (trevligt) Och hyr ut solstolar, vilket ser ut att behövas. | 
| 
 Neeeeiii. | 
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:11. |