|  | 
| 
 Frågebild 457 - Heidelberg i Tyskland Så var det dags att lägga upp en ny bild från arkivet. Var är bilden tagen? http://www.onslundafoto.se/fragebild_18.html Den är kanske lätt men vi får se. MVH/Chras | 
| 
 Sv: Frågebild 456 Jag tror att det är i Tyskland, Moseldalen och Bernkastel-Kues. Men jag kan minnas fel. Det var många broar och portar som man passerade när vi var i Moseldalen.  //majibye_bye | 
| 
 Sv: Frågebild 456 Bayern? | 
| 
 Sv: Frågebild 456 Citat: 
 //Chras | 
| 
 //Chras | 
| 
 //majibye_bye | 
| 
 //Chras | 
| 
 Sv: Frågebild 456 Lubeck? :) Masse | 
| 
 //Chras | 
| 
 Sv: Frågebild 457 Nära Bodensjön? Lissi | 
| 
 Sv: Frågebild 457 Citat: 
 //Chras | 
| 
 Sv: Frågebild 457 En ledtråd: Känd person från denna stad. //Chras | 
| 
 Sv: Frågebild 457 Om vi nu förutsätter att vi är i Tyskland, vilket inte riktigt är klarlagt än, så skulle det kanske kunna vara Weimar! | 
| 
 Sv: Frågebild 457 Eisleben! | 
| 
 Sv: Frågebild 457 Efter att noga ha studerat fotot säger jag Heidelberg! :) /kimmen | 
| 
 Sv: Frågebild 457 Min stemme går også til Heidelberg! Gaten tror jeg heter Steingasse. | 
| 
 Sv: Frågebild 457 Visst är det Heidelberg och den gamla bron över neckar. Bilden är tagen från katedralen och mot norr och tornen vid brofästet. bra jobbat Kimmen och Mouche. //Chras | 
| 
 Sv: Frågebild 457 - Heidelberg i Tyskland Google er min "venn"!klapp_klap | 
| 
 Sv: Frågebild 457 - Heidelberg i Tyskland Studerar man den svarta skylten "VETTER" till höger noga, kan man se att det står "Alt Heidelberger Brauhaus" i skyltens underkant...:D /kimmen | 
| 
 Sv: Frågebild 457 - Heidelberg i Tyskland Citat: 
 /Netwolf | 
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:53. |