![]() |
Eurovision
Vem kommer att vinna ??
Saade har en riktig Eurovisionlåt tycker jag. Perfekt att höra 1-2 gånger + häftig scenshow. Sen räcker det,men då har ju alla röstat... Men,varför denna **rappare** i Greklands låt ?? :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Tyckte riktigt bra om den,med kvällens vackraste ljussättning. Vem ska man hålla på, Grekland eller Sverige :eek: :eek: |
Sv: Eurovision
Greklands låt är rena skiten tycker jag så varför skulle jag hålla på den :eek:
Håller naturligtvis på Sverige :) Tror på Estland, Irland, Ungern men hoppas på Sverige. Bara inte Danmark vinner med sin Andreas Johnsson-låt :mad: Malin |
jag gillar Greklands låt, och rapparen blir bättre för varje gång jag lyssnar. hoppas på grekisk seger eller Finland.
cookie |
Ta bort rappet och lyssna på det vackra i Greklands låt. Men Saade äger ju, helt klart bäst!! Ryssland är ju inte heller så pjåkig, han ser ju väldigt bra ut han också!!!!!:D
/Kerstinbye_bye |
Ah ha, är det här ni är, trodde jag skulle finna er esc-tyckare på kafé kalimera, startade just en tråd där gällande detta delikata och högaktuella ämne ;)
|
Citat:
|
Grekland var bäst synd bara att de inte spolade ner rapparen innan de for till Dusseldorf klapp_klap
|
Citat:
Malin |
Citat:
Karin som bara röstade en gång... på Grekland ;) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:07. |