![]() |
Klaaaaar!
I morgon går jag min sista dag av 3,5 års universitetsstudier! Nu börjar livet som förskollärare med jobbstart på Fredag. Hurra va bra jag känner mig_B-anana
|
Sv: Klaaaaar!
Lycka tillklapp_klap
Birgitta |
STORT GRATTIS !!!
|
Hjärtliga gratulationer! Hoppas du får använda dig av dina säkert jättefina kunskaper nu !
|
Grattisklapp_klap Bra yrkesval:)
Riittabye_bye |
Grattis och lycka till :) Härligt att börja nu när det spännande implemiteringsarbetet med nya läroplanen startar!
Malin |
Citat:
/Eva |
Grattis! Och välkommen in i gänget ... :D
|
Grattis - och lycka till! klapp_klap
|
Tack alla ni!:)
|
Jag kan bara instämma i GRATTISKÖREN!!klapp_klap
Jag har ju också nyligen fått min första "riktiga" förskollärartjänst efter 38 år i skolan och ångrar inte bytet en sekund.... Detta skulle jag gjort tidigare. Varje dag med dessa härliga 4-5-åringar jag har är lika rolig och givande. Vilka filsofer det finns här! .....och ett plus i förbifarten är att jag inte måste vara ledig på lov jag inte vill:D:D Du har garanterat många härliga år framför Dig. Lissi |
Säger också GRATTIS!klapp_klapklapp_klap Jag är själv förskollärare och har jobbat i 29 år nu (Herregud...:p).
Det är stor skillnad på tempo,pedagogik och storlekar på barngrupper måste jag ju säga. Det känns onekligen att man har blivit äldre! Hoppas du hamnar i en bra kommun och på en bra förskola. Lycka till! Katitzi:) |
Tack igen, har firat med ett varmt bad och champagne + julgransplundring hos goda grannar tillika gamla goda vänner sen 20 år tillbaka. Bra sätt att fira examenflabb_flab
|
Lycka till och hoppas det blir många härliga år!!
Lenaflabb_flab |
Stort grattis och lycka till med nya jobbet.
Irene |
Grattis, litentuva! Och lycka till! bye_bye
Yanna |
Stort Grattis och lycka till klapp_klapklapp_klapklapp_klap
Lucky bye_bye |
klapp_klapÅh vad härligt!!
Grattis å lycka till! Måste vara fantastiskt gôtt å va fäärdiii! Lena |
GRATTIS, GRATTIS. Du har valt ett roligt yrke. Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:29. |