![]() |
Vilka öar i Dodekaneserna har du varit på? - Ny omröstning
Det finns 19 bebodda öar i ögruppen Dodekaneserna. Kos och Rhodos är de två mest besökta öarna. Öar som ytterst få åker till är Chalki, Kassos och Kastelorizo. Själv har jag varit på alla öar i Dodekaneserna utom Pserimos och Kassos.
Vi hade samma omröstning 2009. Nu har det gått ett år och resultatet borde bli annorlunda. Förra årets omröstning finns här. Vilka öar i Dodekaneserna har du varit på? Lägg dina röster här ovan.. |
Sv: Vilka öar i Dodekaneserna har du varit på? - Ny omröstning
[quote=Kalimera;206574]Det finns 19 bebodda öar i ögruppen Dodekaneserna. Kos och Rhodos är de två mest besökta öarna. Öar som ytterst få åker till är Chalki, Kassos och Kastelorizo. Själv har jag varit på alla öar i Dodekaneserna utom Pserimos och Kassos.
quote] Ojdå, finns det en ö i grekland där jag har varit men inte Janne !!! Pserimos var jag på redan 1990, och kan varmt rekommendera denne. Finns många fina bad på ön, både strand & klippbad, den är riktigt karg. Jag åkte dit på den tiden från Kos. /Homeros |
Citat:
Karin som snart, snart får komma tillbaka till Karpathos! _B-anana |
Blir väldigt sugen att åka till Chalki, så nära Rhodos och det bästa är att färjan (Anek Lines) går vidare sedan mot Anafi!
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:54. |