![]() |
SPYWARE-virus!!
Hej!
Jag ber som allra ödmjukast om all hjälp jag kan få! Jag har tydligen fått in något spyware-virus i datorn,...ligger några varningsrutor och menar att jag ska köpa program för att rensa ut viruset som attakerat min dator.snyft_dropsnyft_drop Det är väl detta som är självaste viruset,kan jag förstå?? Kan inte det här med datorer,.... Snälla...hjälp!! Hur ska jag nu på bästa sätt gå tillväga?? Bekymrade Torhildur:(,...tackar för hjälpen på förhand! |
Sv: SPYWARE-virus!!
Det har varit svårt att komma in på forumet ett par timmar nu, men här kommer svaret på ditt dilemma;
Ladda gratis ned från nätet Spybot search and destroy. installera samt kör programmet. Detta program tar kål på det mesta i spionväg på din dator. Länk www.safer-networking.org/sv/index.html Skulle detta ändå ej hjälpa, då laddar du ner Ccleaner från nätet och kör även detta program. Arne |
Sv: SPYWARE-virus!!
Tack för svar,Arne!
Tyvärr så verkar det helkört! Har provat med flera "rensarprogram",...inte ett skvatt händer,de orkar inte ens "dra igång",...dött liksom!__D Måste nog gå till en "virus-doktor",antagligen :confused: Ska gå runt på olika ställen och ta kostnadsförslag,..och hoppas på det bästa!! Tack i alla fall! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:55. |