![]() |
Kato Daratso!
Hej igen!
Jag har skrivit förut och undrat hur enrummarna på hotell Lotus i Kato Daratso ser ut men ingen verkar veta. Jag gör ett nytt försök, framför allt undrar jag om man får ligga i sängar eller i soffor. Om tre veckor åker jag. Kanske en löjlig fråga men skulle va skönt att veta.:) Eva |
Sv: Kato Daratso!
Jeg kjenner ikke hotellet - men du kan jo sende en fax, ringe eller kanskje de har epost også, så får du jo svar.
Spør ofte om for andre tilsynelatende små ting, jeg - Fordi jeg har problem med å gå og stå lenge, f.eks. vanskelig for meg å stå i et badekar å dusje, så jeg spør alltid om de har rom som ikke har badekar, men en enkel dusj. Har alltid fått greie svar. flabb_flab Men det med senger/sovesofaer : har aldri opplevd annet enn at de har det antall senger man har bedt om, - sovesofaer pleier bare være for ekstra oppredning, det vil si for den 3.personen i et dobbeltrom f.eks. Har akkurat kommet hjem fra en uke i Platanias - det var så vakkert der, masse som blomstret, - og stille og rolig før den store turistinvasjonen - til og med inne i Chania. Dvs. de grekerne jeg snakket med var litt spente på hvor mange turister som hadde råd til å reise i år. Ønsker deg en god tur, Eva bye_bye |
Sv: Kato Daratso!
Tack för förslaget! Jag ska försöka nå hotellet. Jag tror också det blir bra, bara att komma till en annan miljö är ju semester. Nu längtar jag till Kreta och hoppas att allt blir bra med god mat, fint väder och en trevlig upplevelse.
Eva:) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:15. |