![]() |
Lägenheter Summer Time-Platanias?
Någon som bott på det nybyggda Summer Time(Apollo) som ligger i Platanias????
|
Sv: Lägenheter Summer Time-Platanias?
ok,,,tråkigt utan referens men nu är det bokat iaf! Blir förhoppningsvis 2 härliga veckor!
|
Jeg lurer på: Ligger Summer Time mellom hotellene Majestic og Castle Suites?
|
vad man kan se på de olika kartorna som ving, fritidsresor och apollo har så kan det nog stämma bra! Vet du något om detta hotellet då? tacksam för info!
|
Hei!
Jeg vet ikke noe om Summer Time, men har bodd på Majestic nå i sommer. La merke til at det lå et hotell med et spa som nabohotell, men husket ikke navnet... Var veldig fornøyde med Majestic iallefall. Summer Time har sikkert ganske lik beliggenhet da:). Sentralt og rolig på samme tid. Og så er det jo nytt. Ganske traffikert gate ved hotellet (hovedgata), men vi hadde ikke noe trafikkbråk fra den i det hele tatt. Bare å krysse gata, går greit det selv om det er noe trafikk, og så 100 m ned til stranda. Grei sandstrand og herlig varmt i vannet. Veldig nært til minimarked ved hotellet. Ellers så er det bare å velge og vrake i restauranter like i nærheten, og ca. 10 min å gå til torget i Platanias. Vi hadde en kjempefin ferie, dere får det sikkert fint der på nabohotellet også:). |
Har prøvd å huske tilbake. Det nærmeste nabo-hotellet til Majestic så ikke helt 100 % ferdig bygd ut i begynnelsen av juli. Kan dette være Summer time? Er det bygd i 2008? Da er det sikkert ferdig nå, selv om det ikke var ferdig i begynnelsen av juli.
|
det måste vara det hotellet som du menar! Det är byggt 2008 och är ett spa-hotell!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:41. |