![]() |
Naxosbokning lö 21/6 4prs
Hej,
jag och min familj har bokat med Apollo till Naxos från Landvetter lö 21/6 - lö 5/7. Hotellet heter Panormos och det är 2 dubbelrum. DESSVÄRRE har vi fått förhinder pga ändrade arbetsförhållanden och önskar kolla om det finns någon som vill överta bokningen mot lite lägre kostnad än den totala. (Avbeställningsskyddet gäller inte för oss.) Mejla mig gärna direkt om du/ni är intresserade på adress så kan jag ge mer information. rmoestehd@hotmail.com Rose-Marie |
Sv: Naxosbokning lö 21/6 4prs
Synd att ni inte kommer iväg!! :( Sunset consert är verkligen något ni missar... Hoppas någon annan vill köpa era biljetter, det måste ju finnas någon... Jag menar - vem vill inte tillbringa två veckor på Naxos? :D Och till ett billigare pris, också. flabb_flab Håller tummarna för att ni kan åka nästa sommar i alla fall!
|
Någonting är galet med din mailadress Rose-Marie.
// Helén |
Mejladressen fungerar på min dator!
|
Jag får bara felmeddelande om att mailet inte går fram.
Rose-Marie, du kan väl maila till mig helen_landstrom@hotmail.com (det är ett _ mellan namnen // Helén |
Citat:
// Helén |
Resan
Tack för alla svar och mejl. Tur att Kalimera finns! :)_B-anana
Rose-Marie |
Sv: Resan
Citat:
|
Hej Siri,
efter lite mejlande och telefonsamtal löste det sig till det bästa... Det blir Grekland lite senare, naturligtvis men då troligtvis en sista minuten resa beroende på när det passar att ta semester på nya jobbet. Kali nichta!!:) Rose-Marie |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:17. |