![]() |
Nu åker vi
...till den grekiska festen i Lund _B-anana
Önskar er alla en fortsatt kväll och helg bye_bye /Zanét :D |
Sv: Nu åker vi
Hoppas ni får det riktigt trevligt! Så som vi hade det för en vecka sedan i Västerhaninge... ;) flabb_flab
Gita bye_bye |
Citat:
Camilla |
Det är nog ingen "Kalimerafest" utan Grekiska föreningen...
...misstänker Lissi |
Jag är säker på att ni får en helkväll!
Ha det riktigt trevligt! Men ni missar Terzis, Basis och Aslanidou på Stin Ygeia Mas:mad: - det är väl första gången Terzis är med i det programmet, de andra har vi sett flera gånger, men jag gläder mig i alla fall. _B-anana |
..och här i Lund spelar vi Alexiou m fl på DVD!
Lissi |
Eftersom "han med bilen" gått och skaffat sig en tösabit i Malmö har jag svårt med transporten fram och tillbaka tyvärr... Men det var roligt i fjol och det blir säkert lika trevligt nu.
Hoppas ni hade en go kväll. Peter |
Tack för hälsningarna och visst var det svensk-grekiska föreningen i Lund och deras fest vi var på igår kväll.
Kvällen var himla trevlig med god mat & dryck, trevligt sällskap samt att Kalmarbandet live höll igång både gammal och ung vilket även jag idag känner av i form av nästan dubbla trampdynor i båda fötterna, det känns i alla fall så :rolleyes: Härligt med dessa fester där folk går för att dansa och umgås långt ut på småtimmarna. Vi själva landade till här hemma vid 03.30-tiden flabb_flab Peter: Kul att din bilägande kompis gått och blivit upptagen men inte ska du behöva stanna hemma för det. Nästa gång kan du väl ta bussen till Lund och en övernattning ska väl inte vara några större problem :D //Zanét bye_bye |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:14. |