![]() |
One Way - Apollo
Jaha, då har Apollo släppt lite one-way flygstolar. Dock ännu begränsat till utgången av Maj månad. Exempelvis en enkel Santorini- Stockholm betingar priset runt 1100 Sek. Omvänd resväg samma pris.
Arne |
Sv: One Way - Apollo
Ungefär det jag betalade förra året i slutet av maj. Helt Ok pris.För den som ska till cykladerna tycker jag att det är både prisvärt och bra att landa på Santorini.
Trevligare än att behöva åka över Aten och enklare speciellt för barnfamiljer och för de som inte gillar storstäder. Eva |
Tyvärr måste jag offentliggöra min oförmåga att hitta dessa OneWay-biljetter på apollos hemsida.
Var finns de??? /lemon (som lurar på Skiathos efter ett antal turer i Kykladerna) |
Gå in på Apollos hemsida www.apollo.se och välj därefter i nedre vänstra kolumnen "Tickets by Apollo"
Knappa därefter in avreseort och ankomstort. Välj "One way" Arne |
Har kollat om det går och få one way till Rhodos,men det ser inte ut så än i allafall:o
Riittabye_bye |
Riitta, jag har varit inne och kollat på ett par olika resmål från Landvetter, de verkar inte ha släppt något därifrån över huvud taget än.
|
Man får väl ha tålamod:oVill till Kalymnossnyft_drop
Riittabye_bye |
Citat:
Fast det kanske går fler resor till Rhodos:p. bye_byeAbi |
Citat:
Astri som har bilett både til i juni og septemberklapp_klap |
Nu har de börjat släppa från Landvetter. Rhodos fanns med, Riitta, dock inga hemresor ännu;)
|
Citat:
Carina |
bye_byeHej kalimeravännerbye_bye vi köpte precis idag oneway till santorini från landvetter gbg. dom betingade ett pris p1288kr/pperson inkl.mat på flyget.
_B-anana_B-anana |
Citat:
// Helén |
vi åker 30/8 2008
|
Men hvorfor iallverden må dere reise med apollo?????
Sterling har jo avreise fra stocholm til Athen helt ned til 999.- i juli. det samme med retur. Det må jo kalles billig når man kan reise T/R til Aten for i underkant 2000.- midt i skoleferien... Reiser dere i Begynnelsen av August så kan dere reise for 750 svenske kroner..., heldiggriser! Slike priser har ikke vi fått... :( Men de billigste turene går først..., så løp å kjøp ;) Ia _B-anana |
Citat:
I år hade vi tänkt flyga direkt till Santorini, men om Apollo ligger kvar på de dyra priserna får vi kanske tänka om. Carina |
Citat:
Visst har vi billiga biljetter från Stockholm, men vad hjälper det?Ang_elxflabb_flab // Helén |
Citat:
Lefteris visst har jag rätt..:cool: |
Citat:
Eva |
Citat:
När det är nästan 500 km till Stockholm och 20 till Landvetter är valet väldigt enkelt:D |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:12. |