Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Resa till Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=22)
-   -   Hur ska det bli? (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=41922)

Athanasia 2018-04-18 06:19

Hur ska det bli?
 
Biljetter finns ner till vårt älskade Kreta..men..Sen 27 november har jag varit sjukskriven för ryggproblem.Ska påbörja rehab på 12 veckor inför eventuell operation...Hur ska det gå`?Kommer vi iväg den här gången..vill så gärna men vågar inte hoppassnyft_drop

Kajja 2018-04-18 07:59

Sv: Hur ska det bli?
 
Vad tråkigt att höra!! Men "hoppet är ju det sista som överger människan" så våga hoppas!! Lycka till och god bättring:)
/ Kajja bye_bye

Alala 2018-04-18 10:25

Sv: Hur ska det bli?
 
Det var inte trevligt. Hoppas rehabiliteringen går bra och ni kommer iväg. Håller tummarna!

/ Anne bye_bye

Monica P 2018-04-18 13:30

Sv: Hur ska det bli?
 
Fy för att sitta inklämd i ett flygplan med ryggvärk! Jag hoppas att du får bättring snarast.

Kalimera 2018-04-20 09:40

Sv: Hur ska det bli?
 
Citat:

Ursprungligen postat av Athanasia (Inlägg 406861)
Biljetter finns ner till vårt älskade Kreta..men..Sen 27 november har jag varit sjukskriven för ryggproblem.Ska påbörja rehab på 12 veckor inför eventuell operation...Hur ska det gå`?Kommer vi iväg den här gången..vill så gärna men vågar inte hoppassnyft_drop

Det var tråkigt att höra Athanasia. Vi fick ställa in en resa till Peloponnesos för två år sedan på grund av mina ryggproblem. Inte kul. Som väl är mår jag bra idag, men det tog tid.

Har du fått någon diagnos?

Athanasia 2018-04-20 10:26

Sv: Hur ska det bli?
 
Jo hoppet är ju det sista som ska överge men jag tänker att det är bättre att vara inställd på att vi inte kommer iväg. Diagnos är kotförskjutningar och artros i ländryggen.Får chansen att börja på Spinecenter och det verkar vara ett bra ställe. ☺

yannis 2018-04-20 11:18

Sv: Hur ska det bli?
 
Så illa mig dej, Phia. Jag hoppas verkligen rehab hjälper så att du kommer iväg till ditt älskade Kreta. Håller tummarna!

Jag har i nuläget en man som "tar siesta" tre gånger om dagen på grund av ryggvärk. Och jag ser hur han lider. Så jag hoppas vi kommer iväg till Samos m.fl. öar om en dryg månad. Men Arnes ryggonda går upp och ner.

Birgitta.

Netwolf 2018-04-20 13:12

Sv: Hur ska det bli?
 
Ush då. Hoppas det löser sig. Ryggont är inget man önskar sin värsta fiende.

Jag åkte på värsta ryggskottet i England och den flygresan hem var inte att leka med. Det var med nöd och näppe jag tog mig ur flygplanet. Sen skulle vi åka bil hem med och våran bil är av sportmodell med skålade stolar. Jag trodde jag skulle dö!

/Netwolf

Kalimera 2018-04-21 14:26

Sv: Hur ska det bli?
 
Citat:

Ursprungligen postat av Athanasia (Inlägg 406952)
Diagnos är kotförskjutningar och artros i ländryggen.Får chansen att börja på Spinecenter och det verkar vara ett bra ställe.

Jag önskar dig ett stort lycka till! Hoppas verkligen att du blir bättre, för ryggont påverkar även humöret. Jag gick 1½ år innan jag blev bra. Sköt om dig Athanasia!

Citat:

Ursprungligen postat av yannis (Inlägg 406958)
Jag har i nuläget en man som "tar siesta" tre gånger om dagen på grund av ryggvärk.

Usch då. Krya på honom!

Citat:

Ursprungligen postat av Netwolf (Inlägg 406970)
Ush då. Hoppas det löser sig. Ryggont är inget man önskar sin värsta fiende.

Verkligen inte, och alla drabbas för eller senare. Ett ordspråk (om man nu kan kalla det så) säger:

Det finns två typer av människor — dom som har ont i ryggen och de som kommer att få ont i ryggen.

Kajja 2018-04-21 19:15

Sv: Hur ska det bli?
 
Oj då! Då är jag typ nr.2!! Men jag kanske är förskonad eftersom jag har värk i alla leder utom i ryggen🤕
/ Kajja bye_bye

Kalimera 2018-04-22 17:56

Sv: Hur ska det bli?
 
Citat:

Ursprungligen postat av Kajja (Inlägg 407032)
Oj då! Då är jag typ nr.2!! Men jag kanske är förskonad eftersom jag har värk i alla leder utom i ryggen

Usch då. Då får vi verkligen hoppas att du slipper problem med ryggen!


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:12.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

KALIMERA & TA DET LUGNT