Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Om Kalimera (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=19)
-   -   EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=43773)

Kalimera 2020-05-18 20:08

EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
 
Jag brukar inte göra reklam för våra E-guider här i forumet. Nu måste jag tyvärr göra ett undantag. Som ni alla vet är det kris för alla företag som sysslar med turism, och Kalimera är inget undantag.

Om du vill stötta Kalimera i dessa svåra tider kan du göra det genom att beställa E-guider om resmål som du tänker besöka när det går att resa igen. Det finns E-guider om drygt 35 öar, om Parga på fastlandet, samt vår populära Öluffarskola, där du lär dig att öluffa i Grekland.

Priset är lågt, de kostar mindre än en grekisk sallad. (Det går bara att beställa från Sverige.)

Jag känner mig inte alls bekväm att vädja så här, det finns inte mitt DNA, men just nu har jag inget val. För den som i stället vill swisha ett bidrag kommer telefonnumret här: 070-374 32 82. (Skriv gåva i så fall, det har med skatt och moms att göra.)

Gör din beställning via denna länk.

piam 2020-05-18 21:32

Sv: EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
 
Fixat..

maji 2020-05-18 21:56

Sv: EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
 
Samma här!

//majibye_bye

Masse 2020-05-18 22:42

Sv: EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
 
För ett tag sedan skrev jag så här i en annan tråd:

"Dessutom är det ju så att när nu möjligheterna att resa IRL är begränsade så är det alldeles utmärkt att köpa och njuta av e-guiderna för att därigenom dämpa abstinensen. Njut av text och bilder om redan besökta resmål som du vill veta mera om, och dels om nya spännande resmål som du blir nyfiken på och vill resa till. Dock med risk att listan över de sistnämnda blir väääldigt lååång."

Jag har redan en hel drös av Kalimeras utmärkta e-guider. Självklart vill jag och säkert många andra Kalimeravänner vara med och stötta vårt kära Kalimera. Jag har länge på min lista över nya resmål haft Paleochora. Än så länge har jag inte kommit dit. Men så småningom kanske! Tills dess har jag nu idag beställt e-guiden om Kreta Chania län för att läsa om Pale och andra trevliga ställen på Kretas sydkust.

Vilka ställen längtar du till och vill läsa om innan du kan resa dit? Beställ en e-guide du också!

Kunde kanske vara ett kul samlarobjekt för oss Greklands-freaks. Att samla på e-guider. Även om jag har en del så återstår det ganska många innan samlingen är komplett.

Masse

Catlady 2020-05-18 23:52

Sv: EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
 
För oss som är så gammalmodiga att vi inte har swish, finns det något annat sätt??
Självklart vill vi hjälpa till! Kalimera betyder så mycket!
Catlady

Alala 2020-05-19 05:42

Sv: EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
 
Jag brukar klicka på google annonserna alltid då och då. Man får inte göra det för mycket, bara för klickandets skull många gånger, så att säga, för det kan bli negativt för Janne. Så det är bra att välja något som man är ens lite intresserad av. Det finns ju även intressanta annonser.

/ Anne :)

naxoss 2020-05-19 09:07

Sv: EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
 
Gjort!

Netwolf 2020-05-19 09:26

Re: EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
 
Done!

Om det är något som är extra viktigt i dessa tider, så är det Kalimera och allt innehåll där. Det är mitt DNA! :)

/Netwolf

Catlady 2020-05-19 14:18

Sv: EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
 
Så, fixat även här :)
Får väl plasta pappren så de inte blir fula när jag börjar läsa och dregla.. ;)

Kalimera 2020-05-19 14:29

Sv: EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
 
Citat:

Ursprungligen postat av piam (Inlägg 428711)
Fixat..

Tack! klapp_klap

Kalimera 2020-05-19 14:29

Sv: EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
 
Citat:

Ursprungligen postat av maji (Inlägg 428712)
Samma här!

Tack! klapp_klap

Kalimera 2020-05-19 14:29

Sv: EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
 
Citat:

Ursprungligen postat av Masse (Inlägg 428713)
Tills dess har jag nu idag beställt e-guiden om Kreta Chania län för att läsa om Pale och andra trevliga ställen på Kretas sydkust.

Tack! klapp_klap

Kalimera 2020-05-19 14:30

Sv: EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
 
Citat:

Ursprungligen postat av Alala (Inlägg 428718)
Så det är bra att välja något som man är ens lite intresserad av. Det finns ju även intressanta annonser.

Exakt, det finns ju det. :)

Kalimera 2020-05-19 14:31

Sv: EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
 
Citat:

Ursprungligen postat av naxoss (Inlägg 428724)
Gjort!

Tack! klapp_klap

Kalimera 2020-05-19 14:31

Sv: EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
 
Citat:

Ursprungligen postat av Catlady (Inlägg 428740)
Så, fixat även här :)

Tack! klapp_klap

Kalimera 2020-05-19 14:32

Sv: Re: EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
 
Citat:

Ursprungligen postat av Netwolf (Inlägg 428725)
Done!

Om det är något som är extra viktigt i dessa tider, så är det Kalimera och allt innehåll där. Det är mitt DNA! :)

:D

Tack! klapp_klap

Kalimera 2020-05-19 14:33

Sv: EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
 
Av hela mitt hjärta vill jag tacka er allra ödmjukast. Om ni visste så glad jag blir! klapp_klap

Disse76 2020-05-19 16:58

Sv: EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
 
Beställt en guide!

/Mange

Catlady 2020-05-19 21:37

Sv: EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
 
Är ni med, alla Kalimerianer??
Vi har ju i så många år läst, tyckt och berättat. Visst vill vi ha sidan kvar och nu behöver den vår hjälp!
Catlady, som tror på att hjälpsamhet finns :)

piam 2020-05-19 21:53

Sv: EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
 
Jaaaa,kom igen.....


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

KALIMERA & TA DET LUGNT