Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Kykladerna (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=3)
-   -   Anafi - hvad ville du vælge? (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=14760)

Susie 2008-05-28 17:50

Anafi - hvad ville du vælge?
 
Snart er det også min tur til at tage afsted :) Jeg lander på Santorini om lørdagen kl. 11.25 græsk tid. Santorini har jeg besøgt adskillige gange, og jeg har ikke det store behov for at udforske øen denne gang. Ønsket og planen er at starte med Anafi, derefter Folegandros og så Sikinos. Alle 3 er nye øer for mig.

Det lader til, at jeg har to muligheder:

1. At tage videre til Anafi samme aften kl. 20.50 med Panagia Tinou med ankomst kl. 22.50.

2. At vente til næste dag kl. 16.00 med Arsinoi med ankomst kl. 17.55.

Hvilken ville du vælge? Og hvis alternativ 2, hvor på øen ville du slå dig ned, mens du venter på næste dags færge?

babsan 2008-05-28 18:52

Sv: Anafi - hvad ville du vælge?
 
Jag hade åkt vidare samma dag, ( bara för att få den saken ur världen ). Du får ju vänta ganska många timmar tills färjan går, men under tiden kan du ju vara uppe i Fira. Eller varför inte ligga några timmar på playan i Kamari eller Perissa.
När man kommer till Anafi hamn, står det en buss som kör upp till byn o där står det även rumsuthyrare ( om man nu inte heter Janne :D ).

Barbro, som också åker till Santo på lördag, men stannar kvar där _B-anana.

Kalimera 2008-05-29 10:54

Sv: Anafi - hvad ville du vælge?
 
Citat:

Ursprungligen postat av babsan (Inlägg 131282)
När man kommer till Anafi hamn, står det en buss som kör upp till byn o där står det även rumsuthyrare ( om man nu inte heter Janne :D ).

Jag hade också åkt samma dag. Jag skulle naturligtvis bokat rum i förväg, men det behöver inte du göra Susie. flabb_flab

Susie 2008-05-29 20:22

Sv: Anafi - hvad ville du vælge?
 
Tak for svar til jer begge - jeg er blevet overbevist :). Det bliver en lang dag, inden jeg får tag over hovedet.

Janne, faktisk ville jeg gerne gøre som du og booke overnatning i forvejen ;) for jeg synes, det er svært at vurdere, hvor man helst skal bo, når man ankommer efter det er blevet mørkt. Efter at have surfet på nettet, kan jeg bare ikke blive klog på, hvor man skal vælge at bo, så jeg håber, at havne et fint sted.

God tur og rigtig god ferie på Santorini Barbro bye_bye- der går yderligere en uge, inden det er min tur.....

Kalimera 2008-05-29 20:50

Sv: Anafi - hvad ville du vælge?
 
Citat:

Ursprungligen postat av Susie (Inlägg 131496)
Janne, faktisk ville jeg gerne gøre som du og booke overnatning i forvejen ;) for jeg synes, det er svært at vurdere, hvor man helst skal bo, når man ankommer efter det er blevet mørkt.

Jag skulle i normala fall inte bokat, men jag och Anafi går inte ihop, därför skulle jag bokat. Den tid du kommer lär det finnas gott om rum och nästan alla är bra och har fantastisk utsikt. Varför jag och Anafi inte går ihop kan du läsa om här... ;)

babsan 2008-05-30 01:37

Sv: Anafi - hvad ville du vælge?
 
Tack Susie :) och jag önskar även dej en Riktigt trevlig resa.

Barbro bye_bye

Susie 2008-06-01 18:03

Sv: Anafi - hvad ville du vælge?
 
Janne: Hvor er jeg glad for, at jeg ikke rejser i højsæsonen :). Når jeg vender hjem igen, skal jeg fortælle, om det er besværet værd, at I gør et nyt forsøg ;).

Kalimera 2008-06-03 08:23

Sv: Anafi - hvad ville du vælge?
 
Citat:

Ursprungligen postat av Susie (Inlägg 131889)
om det er besværet værd, at I gør et nyt forsøg ;).

Tack! :)


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

KALIMERA & TA DET LUGNT