Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Om Kalimera (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=19)
-   -   Fototävling 2013 - vinnarbilderna (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=34912)

AGGE 2013-12-12 11:26

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Jösses Janne!
Jag är i chock. Vilken ära! Vilken kvittens på att nya kameran var en bra investering.
Tack för alla röster Kalimeravänner.
_B-anana
Hälsar
Agge

Riitta 2013-12-12 11:49

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Jag ser inga vinnare på min dator, bara tvåorna fortfarande:o
Har du vunnit AGGEklapp_klap_B-anana Grattis, hoppas jag får se bilden så småningom:):rolleyes:


Riittabye_bye

Monica P 2013-12-12 12:00

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Grattis Agge! Dubbelgrattis!
Tydligen är det på Kalymnos och Telendos man ska vara för de intressantaste motiven!

Falanthi 2013-12-12 12:09

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Grattis
Det måste varit en jättebra kamera. sjätteplats i bästa bild etta i möten och etta i vatten._B-anana

Riitta 2013-12-12 12:13

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Blir galen av att fortfarande inte se kunna se detta:mad: jag får väl tänka på Kalymnos och Telendos i fantasin:o


Riittabye_bye

Mette 2013-12-12 12:15

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Tillykke AGGE med to første pladser klapp_klap klapp_klap.

Tillykke til alle andre vindere. bye_bye

Riitta 2013-12-12 12:19

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
AGGE, var det damer som hade möte i vattnet, som var din bild? Så brukar det ju se ut på K o T:) Den röstade jag på i alla fall:)


Hoppas jag kan se bilderna någon gång också:cool:


Riittabye_bye

Hasse 2013-12-12 12:21

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
GRATTIS Agge klapp_klap_B-anana Att vinna TVÅ kategorier samma år känns väldigt svåröverträffat. Men........ställde du bara fram kameran eller var det DU SJÄLV som "komponerade" bilderna, ögonblicksverk osv? Äran till dina fantastiska bilder är ju till DIG och inte bara kameran, vetja !!:p;)

Och jag är i alla fall nöjd med drygt 2000 bilder från Kalymnos/Telendos som jag INTE deltog med i år !!


/Hasse:cool:



Citat:

Ursprungligen postat av AGGE (Inlägg 320202)
Jösses Janne!
Jag är i chock. Vilken ära! Vilken kvittens på att nya kameran var en bra investering.
Tack för alla röster Kalimeravänner.
_B-anana
Hälsar
Agge


Lissi 2013-12-12 12:22

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Jättegrattis alla ettor!

Täng Agge, nu måste Du ju åka nån annanstans med så många e-guider i pris!:D:D

Lissi

Astri 2013-12-12 12:26

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Gratulerer Aggeklapp_klap!!!

Sunny12 2013-12-12 12:37

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
STORT GRATTIS Till ALLA!!..klapp_klapklapp_klapklapp_klap

Bilden från Santorini så vacker! Den hade jag röstat på!
Bilderna från Telendos jättefina de med, tänk att komma etta i två kategorier.. Bra gjort!

Kommer själv ihåg hur överraskad jag blev förra året när jag kom etta i kategori djur.. den segern lever jag fortfarande på....:)

Netwolf 2013-12-12 13:54

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Grattis alla superfotografer! Fantastiskt fina bilder. Extra grattis till Agge, som vinner TVÅ kategorier och dessutom kammar hem sjätte platsen i den tredje. Otroligt! klapp_klap
Jag som tyckte jag kammat hem storslam med en första- och en femteplats under samma år. Detta var bra mycket värre. Svårslaget!

/Netwolf

Kalimera 2013-12-12 14:03

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Citat:

Ursprungligen postat av AGGE (Inlägg 320202)
Jösses Janne! Jag är i chock. Vilken ära!

:D

Att någon vinner två kategorier har aldrig hänt tidigare. Mette har varit närmast, hon knep en förstaplats och en andraplats 2011.

Stort grattis Agge! klapp_klap

UllaC 2013-12-12 14:19

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
GRATTIS till vinnarna! Känns som ett bra val att jag har valt Telendos som resmål till sommaren.
Ulla

cyrene 2013-12-12 14:26

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Grattis! Alla ettor, Bästa bild tyckte jag var den som vann, Santorini!

Bäst av alla!

Hälsn Cyrene

AGGE 2013-12-12 14:39

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Tack för alla gratulationer!
Det var verkligen storslam för mig. Äntligen efter att ha försökt sen första fototävlingen 2002.
Alla mina foton var ögonblicksbilder. Den med damen som tvättar geten tog jag med zoom från 30-40 meters håll. Vi satt och åt lunch på On the Rocks när hon gick ut i vattnet med geten så det var bara att dra iväg en serie bilder. Getstackaren hamnade på menyn på granntavernan i form av get i tomatsås. Stackaren.
När vi gick ut för att njuta av skymningsljuset en kväll så satt de två skepparna och tog en ölpaus i en båt på torra land och det bara måste förevigas.
Ja Ulla, du ser ju att du valt rätt resmål till sommaren. Det är på Telendos motiven finns.
:D
Än en gång tack,
Agge

Deia 2013-12-12 15:44

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Citat:

Ursprungligen postat av AGGE (Inlägg 320226)
Vi satt och åt lunch på On the Rocks när hon gick ut i vattnet med geten så det var bara att dra iväg en serie bilder. Getstackaren hamnade på menyn på granntavernan i form av get i tomatsås. Stackaren.

Åh fy. Då fick bilden en helt annan innebörd :mad:. Geten tvättades inför slakt - inte för dess välbefinnande. Kvinnan ser inte ut att vara av den empatiska sorten :rolleyes:.
Jag är glad att jag tagit beslutet att inte äta kött.


Grattis till alla vinnarna!


Deia
bye_bye

kari 2013-12-12 16:05

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Aller først en HYLLEST til
"ÅRETS SUPERFOTOGRAF" AGGE :D klapp_klapklapp_klapklapp_klap :D
D e n rekorden du har satt tror jeg du får beholde i m a n g e år :D

Et STORT grattis også til alle andre Pallplasseringer og 4 - 10.plasser klapp_klap

M a n g e andre bilder, som ikke er plasserte fortjener også å nevnes :)

Jeg har ikke vært så god til å stemme, men traff blink med Lamaya's 2.plass :)
- og AGGE's vinnerbilde i "Møten" fikk 2 poeng fra meg :)

Venter spent på 11 - 20 plassene, ikke for egne bilder, d e forventer jeg ikke å finne, men noen av favorittene mine, som ikke ble plassert, M Å jo være med:)
- spesielt venter jeg på det f i n e bildet av "de to damene som bader" og å få se hvem som har tatt det, og hvor :)
bye_bye

Alala 2013-12-12 16:31

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Grattis till alla medaljörer! Och SUPERGRATTIS till Agge, fint jobbat! klapp_klap

/ Anne :)

Sevasti & Eleni 2013-12-12 17:27

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Grattis Agge! Bra gjort och jättefina bilder av känt folkklapp_klapklapp_klap

Grattis alla andra ocksåklapp_klap


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

KALIMERA & TA DET LUGNT