Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Om Kalimera (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=19)
-   -   Fototävling 2010 - vinnarbilderna (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=25876)

kirtor 2011-01-16 10:05

Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
 
Veldig flott bilde Riitta!

Aina 2011-01-16 10:25

Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
 
Grattis Riitta!
Jag minns vilka bilder jag röstat på (röstade bara i kategorin Mitt Grekland, missade tyvärr de andra kategorierna). Hittills har jag inte sett dem, så de kommer väl på topplacering! ;)
Aina

zakka 2011-01-16 10:30

Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
 
Stort grattis till en härlig bild! Där skulle man vara...

MVH zakka

karinafp 2011-01-16 10:35

Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
 
Citat:

Ursprungligen postat av zakka (Inlägg 229485)
Där skulle man vara...

Ja, verkligen! Men så känner jag inför så gott som alla bilderna. ;) Tänk att få sitta någonstans i värmen just nu...

Grattis även härifrån, Riitta! (Har du vågat läsa resebrevet än? Ang_elx)

Karin
som alltid längtar ner

zakka 2011-01-16 10:47

Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
 
Citat:

Ursprungligen postat av karinafp (Inlägg 229486)
Ja, verkligen! Men så känner jag inför så gott som alla bilderna. ;) Tänk att få sitta någonstans i värmen just nu...

Grattis även härifrån, Riitta! (Har du vågat läsa resebrevet än? Ang_elx)


Jag håller helt med dig! Jag är klart beroende av Kalimera, så här års mer än någonsin!

"Vågat läsa resebrevet..." Skojar du??? :) Jag antar att det är din fantastiska julresa du syftar till... Jag har i alla fall läst det, FLERA gånger och njuter i fulla drag varje gång... Jag drog ut en papperskopia och sitter i soffhörnan och bara gottar mig! :) Jag är inte sådär väldigt känd i Athen (ännu) men några av gatorna kände jag igen i din beskrivning. Jag ska visa den för maken och börja bearbeta inför framtiden... ;) Tusen tack för den också!!!

mvh zakka

kari 2011-01-16 12:41

Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
 
Citat:

Ursprungligen postat av Riitta (Inlägg 229468)
Nu blev jag glad_B-anana:D' Tack för som har röstat på min bild:)

Riittabye_bye

GRATTIS, Riitta - det var et d e i l i g bilde klapp_klap

Grattis også til dere andre som har plassert seg
10 - 6 mange fine bilder bye_bye

BOKA 2011-01-16 13:49

Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
 
Riitta Du trodde inte att Du skulle kunna vara med på topplaceringar i år, men där ser Du på plats i år igen. STORT GRATTIS!

BOKA

Abi 2011-01-16 21:23

Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
 
Citat:

Ursprungligen postat av Monica P (Inlägg 229469)
Telendos som allra vackrast. Bra taget, Riitta!

Det tycker jag också. Grattis Riitta klapp_klap

bye_byeAbi

Riitta 2011-01-16 21:25

Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
 
Tackar:) Det var ju så många solnedgångsbilder på tävlingen, så jag hade inga större förhoppningar om min bild:rolleyes:

Riittabye_bye

Lissi 2011-01-17 17:17

Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
 
Kari! Jag nästan VISSTE att det var Du som tagit den bilden. Jag har 2 st identiska bilder från 2008 och har haft min som avatar så jag kunde ju inte tävla med den. Visst är detta hus helt underbart!! Våningen ovanför är en underbar våning i riktigt gammal stil med Tinosdetaljer i marmor. Jag har fått se den när den byggdes om hösten 2008. GRATTIS!!!

Även grattis till er andraklapp_klap. Fina bilder och jag la min röst på den ena av dem i alla fall. Kategorin gränder kunde jag bara inte rösta i då jag omöjligt kunde välja.

Lissi

karinafp 2011-01-18 08:47

Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
 
Citat:

Ursprungligen postat av zakka (Inlägg 229487)
Jag antar att det är din fantastiska julresa du syftar till... Jag har i alla fall läst det, FLERA gånger och njuter i fulla drag varje gång...

Haha, tusen tack för de värmande orden! bye_bye

karinafp 2011-01-18 08:50

Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
 
Alltså... jag har mer och mer börjat undra om jag hade andra bilder att välja bland, eftersom jag faktiskt inte har känt igen en enda av vinnarbilderna! flabb_flab Förrän idag, nu kom det EN bild som jag hade övervägt att rösta på, gränden. Men jag undrar fortfarande var alla de andra bilderna kommit ifrån... Ang_elx
Karin
som skyller på antingen tidsbrist eller senilitet...;)

kari 2011-01-18 15:11

Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
 
Citat:

Ursprungligen postat av Lissi (Inlägg 229632)
Kari! Jag nästan VISSTE att det var Du som tagit den bilden. Jag har 2 st identiska bilder från 2008 och har haft min som avatar så jag kunde ju inte tävla med den. Visst är detta hus helt underbart!! Våningen ovanför är en underbar våning i riktigt gammal stil med Tinosdetaljer i marmor. Jag har fått se den när den byggdes om hösten 2008. GRATTIS!!!
Lissi

:D - Takk, Lissi - Ja, det er mye vakkert å se i Pirgos :)
- og j e g kjente huset igjen fra din avatar da jeg så det i høst bye_bye

Marianne 2011-01-20 09:47

Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
 
Åh, så fina bilder! 2'orna såväl som alla andra - jag tycker alla som placerat sig är väl värda vinnarbilder. Grattis!
Spännande att se om morgondagens bilder är ännu bättre, vilket blir svårt.

sjöborren 2011-01-20 11:01

Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
 
Grattis Annki tii andra platsen! klapp_klap En mycket bra bild!
Var på Tilos är den tagen? :D

Sevasti & Eleni 2011-01-20 12:38

Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
 
Citat:

Ursprungligen postat av Riitta (Inlägg 229557)
Tackar:) Det var ju så många solnedgångsbilder på tävlingen, så jag hade inga större förhoppningar om min bild:rolleyes:

Riittabye_bye



Jo men din bild är fantastisk Riitta. Det är ju utsikten från vår balkong på Avra Studios i Myrties på Kalymnos där vi alltid bor när vi är där. Kan känna känslan av total avkoppling när vi tar en ouzo på balkongen i solnedgången med denna utsikt. Å vad vi längtar dit. Hoppas tiden går fort till maj.....
Förresten är alla dina bilder som du lägger in på Kalimerasidan mycket bra.

Siw o Lena

Netwolf 2011-01-20 13:04

Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
 
Fantastiskt fina bilder allihopa och själv har man fortfarande chansen - i alla tre kategorierna! _B-anana

/Netwolf

karinafp 2011-01-20 14:17

Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
 
Citat:

Ursprungligen postat av Netwolf (Inlägg 229901)
själv har man fortfarande chansen - i alla tre kategorierna!

Haha, det är rätt, positivt tänkande!!! klapp_klap

Riitta 2011-01-20 16:32

Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
 
Fina bilder varendra dagklapp_klap I år är det ju riktigt hög klass på tävlingen:)
Spännande och få se vinnarbilderna i morgon:)

Eleni och Sevasti: jag tog bilden från Themis taverna. Därifrån är det ju samma utsikt som från ert boende:)

Riittabye_bye

Maggan1 2011-01-20 16:37

Sv: Fototävling 2010 - vinnarbilderna
 
Jättefina bilder som alla har tagit klapp_klap , håller med Ritta, riktigt hög klass detta året.


//Maggan


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:28.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

KALIMERA & TA DET LUGNT