Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Yannas hörna (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=119)
-   -   Vill du hyra min lägenhet i juli? (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=29649)

Yanna 2012-03-16 14:08

Vill du hyra min lägenhet i juli?
 
Hej!


Jag åker på sverigebesök den 28 juni och kan tänka mig att hyra ut min lägenhet i juli, den är möblerad för 1-2 personer.


Bilder på lägenheten hittar du här: http://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=26969
Lägenheten ligger i Kallithea, Rethymno, ca 1,5 km från centrum och 100 meter från beachen.


Den som är intresserad och vill veta mer kan mejla mig på yvonw@hotmail.se


Yanna

Kalimera 2012-03-17 09:17

Sv: Vill du hyra min lägenhet i juli?
 
Länken fungerade inte. Prova denna i stället.

Lissi 2012-03-17 10:12

Sv: Vill du hyra min lägenhet i juli?
 
Vill bara säga att det är en underbar lägenhet och den ligger MYCKET bra till, nära stranden.
Synd att vi är på annat håll i Grekland till halva juli....

Lissi

nickelena 2012-03-17 16:15

Sv: Vill du hyra min lägenhet i juli?
 
Så trevligt erbjudande!
Attans att vi befinner oss i Kenya då!:rolleyes:

Ha en trevlig tur till Sverige
hälsar nickelena

nekjam 2012-03-17 20:00

Sv: Vill du hyra min lägenhet i juli?
 
Så synd att vi redan bokat resan i September. Men det kanske dyker upp nåt annat tillfälle senare. Kram till Dejbye_bye

Yanna 2012-03-31 15:46

Sv: Vill du hyra min lägenhet i juli?
 
Hej!

Lägenheten är fortfarande ledig i juli! Ställ gärna frågor via PM eller mejl om det är något ni undrar över! ;)



Nekjam: Hade du velat åka i juli då? ;)
Nickelena: Kenya blir säkert ett stort äventyr, ha en trevlig resa! :)
Lissi, det var ju synd att du inte visste detta innan du bokade din resa! Ang_elx

Lissi 2012-04-01 00:34

Sv: Vill du hyra min lägenhet i juli?
 
Citat:

Ursprungligen postat av Yanna (Inlägg 269692)
Lissi, det var ju synd att du inte visste detta innan du bokade din resa! Ang_elx

Ja , faktiskt! det hade nog ändrat våra planer.....Men vi ses ändå 2013 i Grekland och efter 14 juli kan vi ses i Sverige! Du är välkommen till oss i Kalmar!


Lissi

MonkanS 2012-04-02 12:11

Sv: Vill du hyra min lägenhet i juli?
 
Jag kan också intyga att det är en toppenfin lägenhet för de som är intresserade av den. Och nära till allt. Jag hade gärna nappat på det. Men Ove o jag stannar hemma i Sverige detta året. Vi ska njuta av stuglivet och göra några utflykter hemmavid istället.
Yvonne.. vi får försöka stråla samman i Sth i sommar på en grekträff som vi sa på facebook.

nekjam 2012-04-13 06:55

Sv: Vill du hyra min lägenhet i juli?
 
Citat:

Ursprungligen postat av Yanna (Inlägg 269692)
Hej!

Lägenheten är fortfarande ledig i juli! Ställ gärna frågor via PM eller mejl om det är något ni undrar över! ;)



Nekjam: Hade du velat åka i juli då? ;)
Nickelena: Kenya blir säkert ett stort äventyr, ha en trevlig resa! :)
Lissi, det var ju synd att du inte visste detta innan du bokade din resa! Ang_elx

Nej Yanna. Det hade jag nog inte när jag tänker efter. Det är nog för varmt för mig då. Och sen vill jag ju vara i vårat lilla paradis vid havet just under sommaren. Så September eller Maj är nog mer lämpligt. Ha det bra.bye_bye

Darkness 2012-05-24 22:44

Sv: Vill du hyra min lägenhet i juli?
 
Jag funderar på att kanske ta barnen och åka blir runt 23 juli o framåt..?
Maila mig mera info om vart och pris henrik@gohlins.se..bye_bye

Yanna 2012-05-26 14:44

Sv: Vill du hyra min lägenhet i juli?
 
Nu har jag iof redan svarat Darkness, men vill passa på att tala om vilka datum som är ledigt.
Mellan den 28 juni - 27 juli är inte uthyrt än.
Minsta period är EN vecka á 1000 kr.
Kolla bilder i min blogghörna och vad jag skrivit tidigare om lägenheten i denna tråden...och notera att det bara finns en enkelsäng och en bäddsoffa för 1 person, så den är perfekt för 2 personer som vill ha mer hemkänsla än hotellkänsla under sin semester. :)

Yanna - som har en månad kvar till sverigeresan..

Eva i Aten 2012-08-17 01:47

Sv: Vill du hyra min lägenhet i juli?
 
Vill bara säga att jag hoppas du fick hyra ut lägenheten och att du haft det bra i Sverige!
Kram, kram


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

KALIMERA & TA DET LUGNT