Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Paros & Antiparos (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=102)
-   -   Anti nu i September (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=38863)

MickeKöping 2015-07-21 14:08

Anti nu i September
 
Efter mycket velande så är det bokat en vecka 5-12 september.
Norwegian Arn - Ath, eftermiddagsflyg 5/9
Sofitel en natt
Aegean till Paros på förmiddagen 6/9
Boende, samma som vanligt
Sen får det bli BlueStar tillbaka till Pireaus
Norwegian Ath - Arn, kvällsflyg 12/9

Tyvärr borde jag bokat igår för priserna tog ett litet skutt i går kväll.

_B-anana_B-anana_B-anana_B-anana_B-anana_B-anana

Lissi 2015-07-21 14:40

Sv: Anti nu i September
 
Det känns alltid lika kul att boka!

Lissi

yannis 2015-07-21 14:53

Sv: Anti nu i September
 
Var brukar du bo på Anti?
Birgitta.

MickeKöping 2015-07-21 16:42

Sv: Anti nu i September
 
Citat:

Ursprungligen postat av Lissi (Inlägg 369414)
Det känns alltid lika kul att boka!

Lissi

Åtminstånde efteråt. Innan tycker jag det är tungt att kolla runt på alternativ och sen ska man bestämma sig och när man väl ska boka så vill man ju inte klicka i fel datum osv. man får ju göra tre separata bokningar. Det är inte kul als tycker jag.

Citat:

Ursprungligen postat av yannis (Inlägg 369415)
Var brukar du bo på Anti?
Birgitta.

Vi bor hos en Dimitris. Han har sitt ställe till vänster i T-korset från hamnen när man går mot Argo/Campingen.

Lissi 2015-07-21 16:49

Sv: Anti nu i September
 
Citat:

Ursprungligen postat av MickeKöping (Inlägg 369427)
Åtminstånde efteråt. Innan tycker jag det är tungt att kolla runt på alternativ och sen ska man bestämma sig och när man väl ska boka så vill man ju inte klicka i fel datum osv. man får ju göra tre separata bokningar. Det är inte kul als tycker jag.
.

Ha ha...jag tutar och kör...en gång blev det fel resmål , men då bestämde vi oss för att åka dit istället...fast sen blev det dödsfall i familjen så vi kunde ändå inte åka...
För det mesta bokar jag Tinos via Aten och dit hittar jag alltid billiga och snabba resor med SAS:D

Lissi

MickeKöping 2015-07-21 19:50

Sv: Anti nu i September
 
Citat:

Ursprungligen postat av Lissi (Inlägg 369428)
Ha ha...jag tutar och kör...en gång blev det fel resmål , men då bestämde vi oss för att åka dit istället...fast sen blev det dödsfall i familjen så vi kunde ändå inte åka...
För det mesta bokar jag Tinos via Aten och dit hittar jag alltid billiga och snabba resor med SAS:D

Lissi

Visst, är det bara biljetten till Athen så.
Nu måste man joxa med inrikes och hotell eftersom det var eftermiddag ner. Vill ju inte att det ska bli mishmars. Annars välja SAS ner på morgonen och Norwegian hem på kvällen. Hade sluppit hotellet, inrikesflyget och sparat 2000 spänn. Men kommit fram sent med BS plus risken att missa båten.
Beslutångesten blir total tills man ser att alternativen minskar allt eftersom tide går och platserna tar slut eller priserna börjar stiga.

Tråkigt för er med dödsfallet men det är ju liksom bara att släppa allt när sådant inträffar och värdera det som är viktigast.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

KALIMERA & TA DET LUGNT