Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Kalimeraträffar (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=55)
-   -   Kalimeraträff på Tilos i september (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=31347)

Lissi 2012-08-12 10:08

Kalimeraträff på Tilos i september
 
Hej , hej!
Jag har förstått att det är många på Tilos i slutet av september så jag föreslår en liten Kalimeraträff/fest där.
Mitt förslag är onsdagen 26 september kl 20.30 på Michalis taverna, terassen 2v.
Torsdag 27 sept är ett andraalternativ.

Deltagare så här långt är Lissi och Claes och ytterligare en vän som är där samtidigt men som inte är medlem här längre.

Blir vi fler?

Jag lägger denna tråd under Tilos också ifall någon missar den här.

Lissi

Sunny12 2012-08-12 11:53

Sv: Kalimeraträff på Tilos i september
 
Citat:

Ursprungligen postat av Lissi (Inlägg 284633)
Hej , hej!
Jag har förstått att det är många på Tilos i slutet av september så jag föreslår en liten Kalimeraträff/fest där.
Mitt förslag är onsdagen 26 september kl 20.30 på Michalis taverna, terassen 2v.
Torsdag 27 sept är ett andraalternativ.

Deltagare så här långt är Lissi och Claes och ytterligare en vän som är där samtidigt men som inte är medlem här längre.

Blir vi fler?

Jag lägger denna tråd under Tilos också ifall någon missar den här.

Lissi

Hej, Lissi!

Låter trevligt jag kommer gärna! Jag reser ju ensam så det skulle vara skoj att ses någon kväll! Om inget oförutsett inträffar så!

Mvh Sunny12bye_bye

sjöborren 2012-08-12 12:28

Sv: Kalimeraträff på Tilos i september
 
Självklart kommer jag ... med make. :D

Hälsningar sjöborren.

Lissi 2012-08-12 12:52

Sv: Kalimeraträff på Tilos i september
 
Då är vi redan 6 st!klapp_klap

Lissi

Annki 2012-08-12 18:31

Sv: Kalimeraträff på Tilos i september
 
Jag hade så gärna varit med, men tyvärr så kommer jag ju antagligen inte dit förrän veckan därpå. Vi kanske kan ha en liten miniträff då?

Ann-Kristin bye_bye

Sunny12 2012-08-12 18:40

Sv: Kalimeraträff på Tilos i september
 
Citat:

Ursprungligen postat av Annki (Inlägg 284667)
Jag hade så gärna varit med, men tyvärr så kommer jag ju antagligen inte dit förrän veckan därpå. Vi kanske kan ha en liten miniträff då?

Ann-Kristin bye_bye

Hej, Annki!

Jag är ju där till den 14 oktober så vi kanske kan ses?

Vänliga hälsningar/Sunny12bye_bye

Lissi 2012-08-12 19:05

Sv: Kalimeraträff på Tilos i september
 
Vi är där till 7:e okt.....Vi kan ta en träff till även veckan efter vi som är kvar.:D:D Goa Kalimeravänner kan man inte träffa för ofta. Det är nog så att en del är där tidigare och har sista veckan den 26 sept och en del har första veckan av två och någon kommer veckan efter.;)
Helt klart är ju vi alla ska ses i alla fall.
Vi ska ju hinna med ett Nissyrosbesök oxå över några dagar.

Lissi

lugnagatan 2012-08-19 13:54

Sv: Kalimeraträff på Tilos i september
 
Citat:

Ursprungligen postat av Lissi (Inlägg 284633)
Hej , hej!
Jag har förstått att det är många på Tilos i slutet av september så jag föreslår en liten Kalimeraträff/fest där.

... och ytterligare en vän som är där samtidigt men som inte är medlem här längre...


Lissi

Vad spännande det låter med en vän som samtidigt inte längre är kalimeran...:D

Tyvärr får jag själv inte uppleva det igen, som i Rethymnon i Augusti förra året , denna anstormning av otrolig entusiasm som ett möte med Dig innebär, då du kommer upp i varv och pläderar som en näktergal i extas... :D... ett minne för livet ! flabb_flabflabb_flabbye_bye

Lissi 2012-08-19 13:58

Sv: Kalimeraträff på Tilos i september
 
Citat:

Ursprungligen postat av lugnagatan (Inlägg 285300)
Tyvärr får jag själv inte uppleva det igen, som i Rethymnon i Augusti förra året , denna anstormning av otrolig entusiasm som ett möte med Dig innebär, då du kommer upp i varv och pläderar som en näktergal i extas... :D... ett minne för livet ! flabb_flabflabb_flabbye_bye

:o:o:o:o Men usch så jobbigt du måtte haft, förlåt.....ska tagga ner ordentligt!
Nu får Du garanterat lugnare i veckan på Kalimeraträffen i Rethymno!;)

Lissi

Annki 2012-08-19 15:08

Sv: Kalimeraträff på Tilos i september
 
Citat:

Ursprungligen postat av lugnagatan (Inlägg 285300)
denna anstormning av otrolig entusiasm som ett möte med Dig innebär, då du kommer upp i varv och pläderar som en näktergal i extas... :D... ett minne för livet ! flabb_flabflabb_flabbye_bye

Det lät spännande, nu ser jag ännu mera fram emot att få träffa dig Lissi! flabb_flab

Ann-Kristin bye_bye

Lissi 2012-08-19 16:02

Sv: Kalimeraträff på Tilos i september
 
Citat:

Ursprungligen postat av Annki (Inlägg 285311)
Det lät spännande, nu ser jag ännu mera fram emot att få träffa dig Lissi! flabb_flab

Ann-Kristin bye_bye

Nej nu vågar jag inte ens komma! ska skona er andra;)

Lissi

sjöborren 2012-08-20 11:10

Sv: Kalimeraträff på Tilos i september
 
Ser fram emot att få möta en näktergal i extas ... :D

Lissi 2012-08-20 16:57

Sv: Kalimeraträff på Tilos i september
 
Citat:

Ursprungligen postat av sjöborren (Inlägg 285378)
Ser fram emot att få möta en näktergal i extas ... :D

Ärligt talat tror jag hon flugit bort när det är dags för träff....jag vågar inte utsätta er för mig efter den salvan!

Lissi

MetaxaHasse 2013-07-18 09:31

Sv: Kalimeraträff på Tilos i september
 
Tydligen måste jag byta jobb så jag kan fara senare:o
Verkar bli att fara 21:a aug.flabb_flab

sjöborren 2013-07-18 13:13

Sv: Kalimeraträff på Tilos i september
 
Visste inte att Lizzi skulle till Tilos i september - tillsammans med den hemlige vännen. :cool: Även Sunny. :) Det är när jag läser Sjöborren som tio-öringen trillar ner.

Metaxa-Hasse! Det är 2013 nu. ;)

Hälsningar! Sjöborren som bara älskar alla dess små figurer - speciellt de glada. :);):p:Dflabb_flab

Masse 2013-07-18 13:31

Sv: Kalimeraträff på Tilos i september
 
Citat:

Ursprungligen postat av Lissi (Inlägg 284633)
Hej , hej!
Jag har förstått att det är många på Tilos i slutet av september så jag föreslår en liten Kalimeraträff/fest där.
Mitt förslag är onsdagen 26 september kl 20.30 på Michalis taverna, terassen 2v.
Torsdag 27 sept är ett andraalternativ.

Deltagare så här långt är Lissi och Claes och ytterligare en vän som är där samtidigt men som inte är medlem här längre.

Blir vi fler?

Jag lägger denna tråd under Tilos också ifall någon missar den här.

Lissi

Önskar VERKLIGEN att jag vore där!!! Skulle varit härligt att vara tillbaka på kära Tilos och kul att dessutom få träffa några Kalimera-vänner. Men just nu ser det inte ut som att det blir något Grekland för oss i år. Men osvuret är ju bäst. :o

Citat:

Ursprungligen postat av Lissi (Inlägg 285440)
Ärligt talat tror jag hon flugit bort när det är dags för träff....jag vågar inte utsätta er för mig efter den salvan!

Lissi

Klart att du vågar Lissi!!! Vi är många som känner extas av Grekland. Det är väl bara kul att träffa någon som är entusiastisk. Jag hade gärna velat "utsätta mig för dig" och träffa dig på riktigt. Hittills är det ju endast via kontakt här på forumet. Fick ju fin support av dig när vi åkte till Tinos.

Ha en trevlig träff allesammans!

:) Masse

Sunny12 2013-07-18 13:34

Sv: Kalimeraträff på Tilos i september
 
flabb_flab....men Masse den träffen var på Tilos 2012..har alla fått solsting!!..:D

Masse 2013-07-18 22:38

Sv: Kalimeraträff på Tilos i september
 
Citat:

Ursprungligen postat av sjöborren (Inlägg 310026)
Visste inte att Lizzi skulle till Tilos i september - tillsammans med den hemlige vännen. :cool: Även Sunny. :) Det är när jag läser Sjöborren som tio-öringen trillar ner.

Metaxa-Hasse! Det är 2013 nu. ;)

Hälsningar! Sjöborren som bara älskar alla dess små figurer - speciellt de glada. :);):p:Dflabb_flab

Citat:

Ursprungligen postat av Sunny12 (Inlägg 310028)
flabb_flab....men Masse den träffen var på Tilos 2012..har alla fått solsting!!..:D


Ha ha!!! Snacka om att längta till Tilos. Så fort någon överhuvudtaget petar på ett par tangenter som stavar till Tilos så får gubben spatt!

Vore kanske bra om man kollar in datumen på inläggen innan man yttrar sig. Snacka om Näktergal i extas. Själv får jag nog kallas "näkter-galen" i extas. :D

:) Masse

Pela 2013-07-18 22:59

Sv: Kalimeraträff på Tilos i september
 
:D
Nu när ända tråden är igång..
Hur var träffen,hade ni trevligt,vilka var där,finns det bilder osv..

MetaxaHasse 2013-07-24 10:48

Sv: Kalimeraträff på Tilos i september
 
Jo..Sjöborren..jag vet att det är 2013..men mina kunder vill ha sina vinterdäck och jag ska lägga upp ett lager innan säsongen,tyvärr...men jag har funderingar på att avveckla och hitta på annat att göra.
Hasse


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

KALIMERA & TA DET LUGNT