Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Om Kalimera (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=19)
-   -   Kalisperalinnen (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=8644)

Kalimera 2007-04-03 08:35

Kalisperalinnen
 
Eventuellt ska jag beställa Kalisperalinnen också. Men först vill jag veta om det finns något intresse. Det är samma slags linne som det blå, skillnaden är att det står kalispera på grekiska på framsidan och www.KALISPERA.se på baksidan. Svarta linnen med vitt tryck. Om det finns intresse beställer jag så snart jag kan.

Till anoula: tyvärr finns det inga glittertryck. ;)

Jag kan också berätta att all försäljning av t-shirts och linnen upphör i slutet av maj. Så om ni vill beställa något måste det göra innan dess. Om inte blir det en sommar utan Kalimeraplagg. :cool:

Athanasia 2007-04-03 08:41

Sv: Kalisperalinnen
 
Röstade tveklöst Ja,utan att ens ha sett Kalimeralinnet(det va väl modigt:rolleyes:),Mitt kommer nog idag eller imorgon.

Kalimera 2007-04-03 08:47

Sv: Kalisperalinnen
 
Citat:

Ursprungligen postat av ATHANASIA (Inlägg 82447)
Mitt kommer nog idag eller imorgon.

Postades i går, nu är det upp till vårt kära Posten.:)

Athanasia 2007-04-03 08:48

Sv: Kalisperalinnen
 
Ett av dom ska åka vidare till en norsk dam på direkten.

Eva L 2007-04-03 08:51

Sv: Kalisperalinnen
 
Absolut under förutsättning att det linne jag redan beställt passar. Får prova när det kommer. Kändes som det var stora hopp mellan storlekarna men jag tolkade det som att st M om linnet är litet motsvarar damstorlek 36 eller liten 38:a och small stl 32 eller en liten 34:a så det bör väl fungera för mig med någon av dessa storlekar. Ni som redan provat stämmer min gissning om storlekarna?

Eva

Eva L 2007-04-03 10:50

Sv: Kalisperalinnen
 
Ja ledigt vill jag inte att det ska sitta men jag är lite för rund för stl 34 utan 36passar bättre. Får se om stl M passar annars får jag ge bort linnet till någon annan och beställa ett nytt i stl S.

Eva

Eva L 2007-04-03 14:25

Sv: Kalisperalinnen
 
Var hemma på lunchen och linnet stl M hade kommit. Passar mig perfekt. Inte stort alls utan ungefär som mina andra linnen i stl S.

Eva

Lissi 2007-04-04 21:54

Sv: Kalisperalinnen
 
PERFEKT med Kalisperalinne i svart! Måste bara prova Kalimeralinnet först! Jag kanske måste ha stl 40 om de är små i storlekarna...
Janne Du kan nog sälja det mesta som det står Kalimera eller Kalispera på... Allt sådant väcker uppmärksamhet i Grekland!

Lissi - som redan längtar tillbaks...4 månader till nästa resa!

Netwolf 2007-04-06 09:27

Sv: Kalisperalinnen
 
Citat:

Ursprungligen postat av Kalimera (Inlägg 82444)
Jag kan också berätta att all försäljning av t-shirts och linnen upphör i slutet av maj. Så om ni vill beställa något måste det göra innan dess.

Upphör? Forever? Du lägger väl inte ned för gott?

En annan sak. Vi män använder också linne, så det borde finnas herrlinnen med. Det blir rätt varmt med T-shirts under högsäsongen.

Athanasia 2007-04-06 11:13

Sv: Kalisperalinnen
 
Mm,min man ville också ha ett!!

Kalimera 2007-04-10 09:33

Sv: Kalisperalinnen
 
Citat:

Ursprungligen postat av Netwolf (Inlägg 82844)
Upphör? Forever? Du lägger väl inte ned för gott?

Nej, inte för gott. Men bra länge. I slutet av maj upphör all försäljning och återupptas igen lagom till julhandeln.

lille 2007-04-12 19:13

Sv: Kalisperalinnen
 
"För tillfället tar vi bara emot beställningar från Sverige. Beställningar från utlandet kommer senare. "

NÅR ?? Hilsen utålmodig Lille som bor i "utlandet" (Norge)

Kalimera 2007-04-13 12:36

Sv: Kalisperalinnen
 
Citat:

NÅR ?? Hilsen utålmodig Lille som bor i "utlandet" (Norge)
Har precis gjort en ny beställning, när den kommer ska alla kunna handla, oavsett var man bor.

Ivi 2007-04-13 19:20

Sv: Kalisperalinnen
 
Har fått hem mitt linne, storlek M (brukar ha M i T-shirts och S i linnen oftast) som satt helt perfekt! Kommer nog att användas flitigt i maj på Kreta/Karpathos :)

Ivi

Lissi 2007-04-13 19:26

Sv: Kalisperalinnen
 
....och jag har fått hem mitt stl M...Det satt LITE tight, men var jätteläckert...Jag har omgående beställt ett i stl större för att ha i slutet av sommaren:D:D (god mat , gott vin, mindre motion...SUCK) ...Ett KALISPERALINNE i svart vore bara SÅ läckert!!!!_B-anana

Lissi

lille 2007-04-13 19:27

Sv: Kalisperalinnen
 
Citat:

Ursprungligen postat av Kalimera (Inlägg 84096)
Har precis gjort en ny beställning, när den kommer ska alla kunna handla, oavsett var man bor.

_B-anana _B-anana _B-anana _B-anana

Kalimera 2007-04-25 10:19

Sv: Kalisperalinnen
 
För en stund sedan kom en leverans med skitsnygga Kalisperalinnen. Tyvärr är de feltryckta, det står Kalimera på dem, inte Kalispera. :(

Ska genast kontakta tryckeriet. Hopps de kan ordna en akutleverans, tiden rinner iväg och snart stänger Kalimeras butik.

ENIAC 2007-04-25 10:23

Sv: Kalisperalinnen
 
Jag kan tänka mig ett svart Kalimera-linne! klapp_klap

Lissi 2007-04-25 10:53

Sv: Kalisperalinnen
 
Jag köper gärna ett svart Kalimeralinne stl L

Athanasia 2007-04-25 12:09

Sv: Kalisperalinnen
 
Jag kan också tänka mig ett!!


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:07.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

KALIMERA & TA DET LUGNT