Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Resebrev (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=134)
-   -   Min singelresa till Parga (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=31835)

theresa 2012-11-07 20:29

Re: Sv: Min singelresa till Parga
 
Citat:

Ursprungligen postat av Netwolf (Inlägg 290471)
Fantastiskt bra och personligt resebrev!!! Bravo! klapp_klapklapp_klap

Men framförallt var det JÄTTEROLIGT! flabb_flab

/Netwolf


Tack för fina ord klapp_klap jag var lite rädd när jag skulle göra mitt första resebrev eftersom jag har så lätt för att bli FÖR personlig....bra att det blev uppskattat _B-ananabye_bye

Sunny12 2012-11-07 20:44

Sv: Min singelresa till Parga
 
Vilka underbara bilder från Parga, så vackert!!

Speciellt den från balkongen från Sunrise house!

Har aldrig varit i PARGA men skulle gärna rest dit någongång, har själv rest mycket på egen hand och kände igen mig i mycket som du berättade, kul!

Visst är det stärkande att resa själv, man blir mer öppen för nya kontakter.

Sunny12bye_bye

theresa 2012-11-18 22:25

Re: Min singelresa till Parga
 
Tack :) jag är mycket stolt över den bilden...tyckte den blev väldigt lyckad eftersom jag ej har någon kamera, bara mobilen så var jag rädd att den ej kunde förmedla det jag kände och såg, men det gjorde den :D.

Ja man blir stärkt av att resa ensam, jag sa när jag kom hem att nu har jag gjort det, kommer aldrig göra det igen flabb_flab så kände jag då, jag var glad men kände mej ensam. Har nu förstått varför jag kände mej ensam, har inget med min ensam resa att göra......så nästa sommar ( om ekonomin tillåter ) så reser jag nog ensam igen, ser faktiskt fram emot det denna gång utan fruktan :oklapp_klap_B-anana.

Sunny12 2012-11-18 22:48

Sv: Re: Min singelresa till Parga
 
Citat:

Ursprungligen postat av theresa (Inlägg 291149)
Tack :) jag är mycket stolt över den bilden...tyckte den blev väldigt lyckad eftersom jag ej har någon kamera, bara mobilen så var jag rädd att den ej kunde förmedla det jag kände och såg, men det gjorde den :D.

Ja man blir stärkt av att resa ensam, jag sa när jag kom hem att nu har jag gjort det, kommer aldrig göra det igen flabb_flab så kände jag då, jag var glad men kände mej ensam. Har nu förstått varför jag kände mej ensam, har inget med min ensam resa att göra......så nästa sommar ( om ekonomin tillåter ) så reser jag nog ensam igen, ser faktiskt fram emot det denna gång utan fruktan :oklapp_klap_B-anana.

Hej, Ja jag har också tagit en del bra bilder med min mobil-kamera tidigare, men när man skaffar en digitalkamera och börjar fota med den så ser man ju genast att resultatet blir klart mycket bättre!

Men roligt när bilden även kan bli bra med en mobilkamera!:)

Mvh Sunny


inha 2013-10-09 12:25

Sv: Min singelresa till Parga
 
Hej Theresa,

Läste precis ditt resebrev om din resa till Parga. Tiden har sprungit iväg snabbt sedan du var i Parga förra året. Inte förrän nu har jag läst ditt resebrev. :) Shame on me!

Jag kände igen mig i mycket, speciellt det här med att äta ensam om kvällarna och känslan inför själva resan när man är på väg. Tänk att man alltid oroar sig för att äta ensam om kvällarna. Varför gör man det egentligen? Man måste ju äta. :)

Att resa ensam har sina fördelar och sina nackdelar. Fördelarna är många, som tex att man bestämmer själv vart man vill bo, resa, göra etc. Nackdelarna har sin lista även dem, som tex att ingen att dela resan med och att inte ha sällis vid middagsbordet.

Din resa till Parga verkade vara en fantastisk resa. Och fina bilder tog du också. Kanske jag tar mig till Parga någon gång. :)

theresa 2013-10-09 19:40

Sv: Min singelresa till Parga
 
Tack för bra respons _B-anana tycker verkligen du ska ta en tur till Parga....jag ska tillbaka klapp_klapflabb_flabbye_bye

theresa 2016-02-09 22:48

Sv: Min singelresa till Parga
 
Nu svarar jag på mitt eget resebrev! :o :D . Men nu är det äntligen dags för mej att åter besöka mitt älskade Parga..... efter att dom senaste åren har besökt vackra öar som: Skopelos, Rhodos och Lesbos så ska jag äntligen tillbaka till Parga....klapp_klap


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

KALIMERA & TA DET LUGNT