Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Resa till Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=22)
-   -   Fråga till Janne (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=43098)

theresa 2019-07-15 21:01

Fråga till Janne
 
vet inte vilken kategori denna fråga hör till.....så ställer den här.

Är lite nyfiken...Har du varit på alla Öar som finns här...eller finns det någon Ö som du inte har sett än??

Kalimera 2019-07-17 09:57

Sv: Fråga till Janne
 
Citat:

Ursprungligen postat av theresa (Inlägg 419700)
Är lite nyfiken...Har du varit på alla Öar som finns här...eller finns det någon Ö som du inte har sett än??

Jag har inte varit på alla öar, av de öar som det bor folk på, och som har båtförbindelse och där det finns hotell, har jag varit på 65 stycken. Det fattas ett tjugotal. Jag börjar misstänka att det inte blir några nya öar eftersom jag under senare år har åkt till öar som jag redan har varit på. Men man ska aldrig säga aldrig. :)

theresa 2019-07-20 20:35

Sv: Fråga till Janne
 
Citat:

Ursprungligen postat av Kalimera (Inlägg 419753)
Jag har inte varit på alla öar, av de öar som det bor folk på, och som har båtförbindelse och där det finns hotell, har jag varit på 65 stycken. Det fattas ett tjugotal. Jag börjar misstänka att det inte blir några nya öar eftersom jag under senare år har åkt till öar som jag redan har varit på. Men man ska aldrig säga aldrig. :)

Finns det någon Ö som du väldigt gärna vill åka till.....Kanske jag kan åka till den Ön och ge feedback?? vore kul :)

PA 2019-07-20 22:11

Sv: Fråga till Janne
 
Hej Theresa

Jag tror Janne vill åka till Kythera!

//PA _B-anana

Kalimera 2019-07-21 14:09

Sv: Fråga till Janne
 
Citat:

Ursprungligen postat av theresa (Inlägg 419901)
Finns det någon Ö som du väldigt gärna vill åka till.....Kanske jag kan åka till den Ön och ge feedback?? vore kul :)

Som PA skriver så är Kythera en av öarna jag gärna vill se innan jag ätit den sista oliven. Jag vill även besöka Thassos, Skyros och Elafonissos, samt några till. :)

theresa 2019-07-23 17:12

Sv: Fråga till Janne
 
Tack för svar....få se om det kanske kan bli någon av dessa öar nästa gång fb_gillaklapp_klap

Kalimera 2019-07-23 20:17

Sv: Fråga till Janne
 
Citat:

Ursprungligen postat av theresa (Inlägg 420018)
Tack för svar....få se om det kanske kan bli någon av dessa öar nästa gång

Hoppas det. :D

theresa 2019-07-24 00:04

Sv: Fråga till Janne
 
Jag med...ska kolla upp vilken av ö arna jag helst vill besöka.....återkommer med svar..

Kalimera 2019-07-25 11:36

Sv: Fråga till Janne
 
Citat:

Ursprungligen postat av theresa (Inlägg 420037)
Jag med...ska kolla upp vilken av ö arna jag helst vill besöka.....återkommer med svar..

De enda ön av de jag nämnde som det går charter till är Thassos.

theresa 2019-07-25 16:43

Sv: Fråga till Janne
 
Citat:

Ursprungligen postat av Kalimera (Inlägg 420062)
De enda ön av de jag nämnde som det går charter till är Thassos.

Jag vet men åker sällan charter, kanske tar charter flyg om det finns dit jag ska annars i dom flesta fall bokar jag flyg och hotell separat...brukar bli billigare så när man reser själv.

Funderar faktiskt på Skyros...få se har ju hela vintern på mig att kolla upp vart nästa resa ska gå klapp_klap


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:17.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

KALIMERA & TA DET LUGNT