Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Om Kalimera (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=19)
-   -   Fototävling 2013 - vinnarbilderna (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=34912)

Lamaya 2013-12-12 21:41

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Grattis till fantastikt fina bilder på förstaplatserna!klapp_klap

Extra grattis till Agge, som lyckades vinna första plats i två kategorier!klapp_klapklapp_klapklapp_klap Helt fantastiskt! och även en sjätte plats! klapp_klap

Du har verkligen lagt ribban för nästa års fototävling :D

/ Lena bye_bye

Ankan 2013-12-12 22:04

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Stort GRATTIS till alla vinnare och ett extra grattis till Agge.
Fantastiskt fina bilder och för första gången var alla de bilder jag röstat på med i tio i topp!

Anki

Netwolf 2013-12-12 22:11

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Vi ska heller inte glömma bort Jacek Oleksinski, som vann kategorin Bästa bild. Rent magisk att se på! :) Grattis! klapp_klap

/Netwolf

simetra 2013-12-13 05:39

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Solnedgång i Oia är vackert!

Ja, då är det bara att hoppas på att några av de sju återstående bilderna jag röstat på kommer att återfinnas på plats 11-20 istället... saknar ännu ett par glada :) bilder. Grattis ALLA fotografer klapp_klap som deltagit i tävlingen med sina fina bidrag!


Simetra bye_bye

AGGE 2013-12-13 09:31

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Hej Kalimeror!
Stort tack för alla gratulationer och vackra ord om mina foton. Är fortfarande helt omtumlad av denna oväntat stora framgång. Kanske dax att byta jobb? :D
Det blir många e-guider att frossa i. Maken vann ett gäng sådana ifjol så det finns några på lager redan hos oss. Genom åren har jag ju hunnit besöka en hel del länder, i skrivande stund 31 länder och vad gäller Greklands öar har jag hunnit med 18. Men det finns ju många öar så det ska nog gå att hitta e-guider till nya spännande resmål.
Almanacka var ju toppen att få då vi glömde av att köpa det i Grekland.
klapp_klap
Riitta, hoppas du kunnat se bilderna nu. Antar att du liksom Sevasti och Eleni känner igen gubbarna i båten.

Tack än en gång alla!
bye_bye
Hälsar,
Agge

Kalimera 2013-12-13 10:11

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Nu är bilderna som kom på platserna 11-20 i respektive kategori också publicerade. :)

Riitta 2013-12-13 10:50

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Bilderna kom plötsligt fram igår eftermiddag:rolleyes::) Fina var dom alla ettornaklapp_klap Tyvärr AGGE, kände inte igen gubbarna:o

Många av bilderna som jag röstade på var bland dom som hamnade mellan 11-20:)

Gunnar Sannergren: Jag hade din vattenbild som ettaklapp_klap Visste inte att den var från Karpathos,eller att du hade tagit den, men fastnade för den med en gång:) Det var ju ett tag sen vi träffades på Karpathos:) L hälsar ochså:)

Riittabye_bye

Eva L 2013-12-13 12:14

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Grattis alla. Det är så kul att bilder som jag inte ens noterat vid genombläddringen känns helt annorlunda vid den här titten.

Eva

Birgitta63 2013-12-18 09:32

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Citat:

Ursprungligen postat av Kalimera (Inlägg 320264)
Nu är bilderna som kom på platserna 11-20 i respektive kategori också publicerade. :)

Roligt få se sin bild från vackra Parga la sig här :)klapp_klap
Birgitta som saknar sin semester i Parga. Där var helt underbart mysigt .

Lissi 2013-12-18 10:55

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
Jag misstänkte genast att det var Du som var fotografen när jag såg tävlingsbilderna;)

Nu är det långt till våren, sommaren och Grekland, men förra årets bilder är fina att se på medan man väntar...

Lissi

Birgitta63 2013-12-19 19:59

Sv: Fototävling 2013 - vinnarbilderna
 
:)
Birgitta


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:03.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

KALIMERA & TA DET LUGNT