Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Om Kalimera (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=19)
-   -   T-shirt... (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=946)

hasa 2005-06-07 22:11

T-shirt...
 
Det känns ju lite snopet att tröjorna tog slut innan jag ens hann beställa. Är det den nya färgen och trycket som gör det eller var lagret alldeles för litet. Ska inte gå på samma misstag en gång till utan skickar in en förbeställning om det nu hjälper man kanske är tvungen att stå i kö ;-)
Hur som helst verkar dom nya tröjorna vara snygga, den gula färgen var inte riktigt i min smak. Eftersom det inte blir Grekland i år heller så blir det T-shirt, Dallaras CD, oliver, tzatsiki chips och ouzo i sommar, då känns det nästan som Grekland- bara solen tittar fram

Janet 2005-06-08 08:57

Sv: T-shirt...
 
sikinos :)

Jag tycker också om den blå färgen, fast helst skulle jag ha ett ljusblått linne :) Men sak samma, det funkar med både blått och gult, perfekt på färjor när man inte vill bränna sig eller på kvällskvisten på rummet.

Kalimera 2005-06-08 14:40

Sv: T-shirt...
 
Citat:

Det känns ju lite snopet att tröjorna tog slut innan jag ens hann beställa. Är det den nya färgen och trycket som gör det eller var lagret alldeles för litet.
Eftersom det var ny design på tröjorna vågade vi inte beställa lika många som vanligt, därför tog de slut så fort. Kunde aldrig tro att de skulle gå åt så himla fort. Kul!

Citat:

Ska inte gå på samma misstag en gång till utan skickar in en förbeställning om det nu hjälper man kanske är tvungen att stå i kö ;-)
Enligt vad jag hört idag så kommer en ny leverans nästa fredag (17/6), kanske någon eller några dagar tidigare. När jag får exakt besked kan nya beställningar tar emot, men då vill det till att alla betalningar kommer in i tid, för snart går vi på semester.klapp_klap

Janne

Kalimera 2005-06-08 14:41

Sv: T-shirt...
 
Citat:

Jag tycker också om den blå färgen, fast helst skulle jag ha ett ljusblått linne
Vi tog hem prover på linnen, men de var inte alls speciellt snygga, så vi avstod från linnen. Ska undersöka vidare senare i höst.

Janne

CarinaN 2005-06-08 15:34

Sv: T-shirt...
 
Citat:

Ursprungligen postat av Kalimera
Enligt vad jag hört idag så kommer en ny leverans nästa fredag (17/6), kanske någon eller några dagar tidigare. När jag får exakt besked kan nya beställningar tar emot, men då vill det till att alla betalningar kommer in i tid, för snart går vi på semester.klapp_klap

Janne

Och vi som åker den 17/6:( . Det hade varit så kul att ha den nya tröjan med sig! Men, men, man får väl götta sig i nya tröjan här i Sverige senare i sommar. Ha den på sig när man tittar på resefoton, äter och dricker grekiskt osv osv.

Carina

hasa 2005-06-08 21:26

Sv: T-shirt...
 
Det klart att det är roligt att efterfrågan var stor. Jag ska nu skicka iväg en bestälning till nästa leverans.

Janet 2005-06-09 09:19

Sv: T-shirt...
 
Okej, tycker det är bra att ni inte tog hem linnen om de inte var snygga, då hade vi bara blivit besvikna ändå. Tröjor är mysigt det med :)

Janne, hur länge har ni semester, när kan man sedan beställa tröjor igen?

Tack för att du fixar tröjorna, det är verkligen jättekul att ha!

Kalimera 2005-06-09 10:45

Sv: T-shirt...
 
Citat:

Janne, hur länge har ni semester, när kan man sedan beställa tröjor igen?
Om allt går som det ska kan försäljningen börja om i början av nästa vecka, alla som hinner beställa (och betala) innan nästa veckans slut får tröjorna innan jag går på semester. Om inte får man vänta fyra (låååånga)veckor. :D

Janne

Kalimera 2005-06-12 20:14

Nu kan alla beställa igen!
 
Beställningar av Kalimeras nya (åtråvärda) t-shirts finns nu att beställa.:)

Länk ligger under NYHETER på förstasidan.

Janne

Zanét 2005-06-12 21:43

Sv: Nu kan alla beställa igen!
 
Citat:

Ursprungligen postat av Kalimera
Beställningar av Kalimeras nya (åtråvärda) t-shirts finns nu att beställa.:)

Länk ligger under NYHETER på förstasidan.

Janne

Kan nästan höra hur det rasslar till i beställningsformulären :D

//Zanét bye_bye

Lisa 2005-06-12 21:57

Sv: T-shirt...
 
Här har det rasslat!:)

Lisa klapp_klap

Hjalta99 2005-06-12 22:08

Sv: T-shirt...
 
Det rasslade här oxå alldeles nyss flabb_flab ! Den nya tröjan verkar vara kanonfin!
Den blir fin på jobbet i sommar eftersom jag redan gjort min resa "hem" i år.

Eva - som VILL till Kalymnos i höst bye_bye

Lisa 2005-06-12 22:16

Sv: T-shirt...
 
Även jag har varit hemma i år;)

så tröjan får bäras i svenskt regn:mad:

Får följa med till Athen i höst:rolleyes:

Lisa

Lissi 2005-06-12 22:45

Sv: T-shirt...
 
Våra tröjor kom precis till resan.....Kul med nya färger varje år!flabb_flab


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

KALIMERA & TA DET LUGNT