Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Uffes hörna (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=94)
-   -   Skriva (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=12021)

UlfWiman 2007-11-02 18:57

Skriva
 
Jag har inte dött men bara tappat orken att skriva.
En vän till mig i athen gick och dog för ett tag sedan och då gick luften ur mig han var blott två år äldre än jag och vi skule ha firat jul tilsammans

Uffe

jan c 2007-11-02 19:20

Sv: Skriva
 
hej Uffe KAN inte Säga Något klokt som hjälper dig .Men vi är några stycken som tänker på dig .hälsn. Jan C

Marianne 2007-11-02 19:48

Sv: Skriva
 
Så tråkigt, så trist och så meningslöst det kan kännas.
Men Uffe, livet går upp och ner, och snart kommer du att känna lust att skriva igen. Hoppas också du kommer att fira jul med någon som ger dig några fina dagar då.
Det kommer att gå uppåt igen, även om det känns tungt när man drabbas.

PO 2007-11-02 19:51

Sv: Skriva
 
Ta all den tid Du behöver, vi känner med Dig och kan vänta, när Du känner för att skriva så gör det, annars inte.

Mvh PO bye_bye

Eva L 2007-11-02 20:50

Sv: Skriva
 
Det är alltid svårt att förlora någon som står en nära. Speciellt när döden kommer alldels för tidigt i livet. Tänker på dig

Eva

Lissi 2007-11-02 23:13

Sv: Skriva
 
Många varma tankar från Lund...

Lissi

Gilla & Bert 2007-11-03 00:25

Sv: Skriva
 
Hej Uffe

Det var mycket tråkigt med din vän. Men försök att hålla huvudet högt och tappa inte sugen. Det finns alldeles för många tappade sugar.

Du kanske kommer att få igen din skrivlust igen och det hejar vi på. Det är så trevligt att läsa dina bloggar och längtar efter flera.

Kramar från Gilla

Athanasia 2007-11-03 07:24

Sv: Skriva
 
Tankar och värme till Dig från oss också/Phia oTony

Agda 2007-11-03 08:10

Sv: Skriva
 
Känner med dig Uffe! Har själv två nära vänner här som lider av mycket svår cancer där det inte finns mer att göra.Det är tungt!

Agda

Peter 2007-11-03 14:47

Sv: Skriva
 
Ta det lugnt och låt det ta den tid som krävs. När för mycket besvärligt och tråkigt händer under kort tid blir man väldigt påverkad. Det tar tid att komma tillbaka igen.

Som väl är har du ju vänner där du bor som jag hoppas ställer upp. Ta väl hand om dig.

Peter

eija 2007-11-04 10:02

Sv: Skriva
 
Varma hösthälsningar också från Finland! Vi har saknat efter dig, men vi orkar ju att vänta. Det kommer säkert en dag då du har åter krafter och vilja att skriva. Vi tänker på dig!
Eija

Janet 2007-11-04 10:50

Sv: Skriva
 
En KRAM från Kalmar.

91kg 2007-11-05 08:29

Sv: Skriva
 
Hej Uffe!

Tackar för sist och påminner om mandarinerna som bör vara redo ;o)

Mvh!

Gita 2007-11-05 10:47

Sv: Skriva
 
Uffe-puffe,

Skriv när du orkar. När man blir lite "skadeskjuten" så måste man få vila. Men du vet att vi är många som tänker på dig. När/om du orkar så får vi åter njuta om dina berättelser från härliga Kreta.

Just idag längtar jag våldsamt till Agii Apostoloi.

Kram
Gita

Monica P 2007-11-07 09:14

Sv: Skriva
 
Ulf, jag har saknat dina bloggar.

Hortlax 2007-11-16 19:23

Sv: Skriva
 
Tråkigt att höra om din vän Uffe, jag hoppas att du snart återvänder till tangentbordet.
Det är vinter i Piteå nu, -10 grader och några cm snö.
Mörkt mest hela tiden.
Har bokat resa, den 31:a maj och två veckor. Standard hotellet i Agia Marina.
Varit en sväng till Turkiet i höst, men det är inte min grej.
Du får väl skicka en inköpslista så småningom.

Ha det
Bernt

glenn_f 2007-11-18 01:31

Sv: Skriva
 
Nu börjar det nalkas vår och vi är bara i November. Då börjar det hända saker på Kalimera och ändå har inte alla kommit hem från Grekland. Det är som Älgjakten den räcker några veckor och ändå pratar vi om den hela året. Men så är det väl om allt roligt?? Bernt har bokat en ny resa till Agia Marina, och jag och Berit har bokat den resa till Naxos som inte blev av i fjol, tillsammans med goda vänner. Nu väntar vi bara på dig ULF!!!!!!! _B-ananasnyft_drop_B-anana!!! Vi vill veta vad som händer där nere så nu måste du börja berätta.:rolleyes::rolleyes:

91kg 2007-12-01 18:59

Sv: Skriva
 
Hej Ulf!

Vill bara skicka en krya på dig hälsning!!!

Mvh!

Gilla & Bert 2007-12-01 23:28

Sv: Skriva
 
Citat:

Ursprungligen postat av 91kg (Inlägg 110332)
Vill bara skicka en krya på dig hälsning!!!

Jag håller med 91kg och önskar dig välkommen tillbaka till din blogg igen. Jag har varit inne varje dag och letat efter nyheter från dig. Go on boy!

Hälsningar Gilla

Carolin 2007-12-09 11:38

Sv: Skriva
 
Uffe!

Jag hittade din blogg av en slump i somras. Min man och jag älskar Kreta och det har varit en sann glädje att läsa dina skrifter. Ville bara skicka en liten hälsning och en önskan om att du mår bättre snart och hittar orken att sprida din glädje till dina förtjusta läsare/fans.

Regniga hälsningar från ett svalt Skåne flabb_flab


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:00.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

KALIMERA & TA DET LUGNT