Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Om Kalimera (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=19)
-   -   Kalimeralinnen - del 2 (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=8227)

martinifk 2007-03-09 15:39

Sv: Kalimeralinnen - del 2
 
Citat:

Ursprungligen postat av ATHANASIA (Inlägg 78511)
Överraska din mamma med ett linne Martin!!:)


Om jag bara hade åldern inneAng_elx

Kalimera 2007-03-09 16:45

Sv: Kalimeralinnen - del 2
 
Citat:

Ursprungligen postat av Lissi (Inlägg 78466)
som hade hoppats på linnen med till Peloponnessos 28 mars! Fast det går ju inte...

Det är inte omöjligt. Jag hoppas att de kommer innan dess, Admirala i Nafplio väntar ju också på linnen. Claes får i alla fall sin isblå t-shirt innan ni åker. Plus de vita ni väntat på. :)

Kalimera 2007-03-09 16:48

Sv: Kalimeralinnen - del 2
 
Citat:

Ursprungligen postat av AnitaC (Inlägg 78585)
Hvordan bestiller jeg fra Norge?

När linnena finns att köpa kommer det information om hur du beställer från Norge. :)

yvonne 2007-03-09 16:49

Sv: Kalimeralinnen - del 2
 
Åh, då kanske jag också hinner beställa och få mina innan jag åker._B-anana

Yvonne

Kalimera 2007-03-09 16:58

Sv: Kalimeralinnen - del 2
 
Citat:

Ursprungligen postat av yvonne (Inlägg 78612)
Åh, då kanske jag också hinner beställa och få mina innan jag åker.

Tre veckor är det sagt, men de gör vad de kan för att krympa ner det till två. Jag beställde Kalispera-tröjor för lite sedan, då skulle det också ta tre veckor, men det tog bara 1½. Hopp finns! ;)

Kalimera 2007-03-09 16:58

Sv: Kalimeralinnen - del 2
 
Citat:

Ursprungligen postat av martinifk (Inlägg 78592)
Om jag bara hade åldern inneAng_elx

Ta ett snack med pappa Martin. :)

Lissi 2007-03-09 18:09

Sv: Kalimeralinnen - del 2
 
Citat:

Ursprungligen postat av Kalimera (Inlägg 78609)
Det är inte omöjligt. Jag hoppas att de kommer innan dess, Admirala i Nafplio väntar ju också på linnen. Claes får i alla fall sin isblå t-shirt innan ni åker. Plus de vita ni väntat på. :)

Jättebra om linnena hinner komma för jag ska ju ta med Admiralas linnen ner!!

Lissi

Athanasia 2007-03-10 02:20

Sv: Kalimeralinnen - del 2
 
Och jag ska ta med ett till en norsk dame som är i Rethymno varje år samma tid som vi

coanma 2007-03-10 08:04

Sv: Kalimeralinnen - del 2
 
Jeg registrerer at det også blir mulig å bestille fra Norge. Noen som kan svare på om de er store eller små i størrelsene?:) :)

Eva L 2007-03-10 08:51

Sv: Kalimeralinnen - del 2
 
Janne har tidigare skrivit är linnena är små i storleken och den här modellen tycker jag ska sitta tight för att vara riktigt snygg. T-shirtens var ju ovanligt stora i storleken och på oss damer är en rak t-shirt oftast inte lika snyggt som på en herre. Våra kurvor kräver oavsett hur vi ser ut oftast en annan skärning för att komma till sin rätt. Verkar som han kommer att lägga ut fler bilder och mått när linnena är klara för leverans så då får du nog en bättre uppfattning vad som passar dig.

Eva

bon 2007-03-11 11:57

Sv: Kalimeralinnen - del 2
 
Citat:

Ursprungligen postat av KosAnn (Inlägg 78254)
Alla kan ju inte tycka som jag.

Jag tycker som du.

Om intresseklubben för rosa alltid sa rosa när försäljaren frågar "vilken färg?" så kanske det skulle komma fler kläder o saker i rosa.

Själv kommer jag inte köpa något linne hur snygga de än är, tajt är inte riktigt passande min figur samt så jag gillar inte att ha textremsa över bysten.

Fanns det rosa T-shirts skulle jag köpa direkt.

birgitta

martinifk 2007-03-12 02:56

Sv: Kalimeralinnen - del 2
 
Citat:

Ursprungligen postat av Kalimera (Inlägg 78617)
Ta ett snack med pappa Martin. :)

Eller så får jag övertala mamma att bli medlem då hon älskar Grekland precis som alla andra här:)

Anledningen till att hon inte blivit medlem än är att hon inte älskar datorer direkt:D

Siri A 2007-03-12 17:31

Sv: Kalimeralinnen - del 2
 
Bara en fråga till janne...:D

Hur många tröjor beställer du i varje stolek...???

(man vill ju inte direkt avvakta och sen stå där med lång näsa och bara inse att de är slut.....snyft_drop __D )

KosAnn 2007-03-13 08:23

Sv: Kalimeralinnen - del 2
 
Birgitta!
Jag är ingen fager syn i tajta linnen, men när jag är i Grekland struntar jag i att kurvor och bilringar syns. Jag bara är. :D Det är hur underbart som helst att kunna få känna sig så vacker som man är. :cool: Vet inte vad som händer när man kommer tillbaka till Sverige, men då åker de stora bylsiga tröjorna på igen. Hmmm... :confused:
Hoppas att vi kan få beställa våra linne snart.
Kram från Annika

Lissi 2007-03-13 08:51

Sv: Kalimeralinnen - del 2
 
Oj så svårt det är att titta på skalan med våra önskemål...Färgerna är ju helt fel! Nu blev det ju inga svarta linnen som var ett av mina önskemål så då köper jag gärna ett ROSA!!

Lissi - som även önskat turkos

KosAnn 2007-03-13 09:04

Sv: Kalimeralinnen - del 2
 
Go Lissi, Go Lissi!!! :D klapp_klap
/Annika

Eva L 2007-03-13 10:43

Sv: Kalimeralinnen - del 2
 
Färgerna följer nog bara säsongens modetrender med dimmiga och milda pasteller. Såg att en av stylisterna i Tvprogrammet Go Kväll bar en grön klänning i exakt samma nyans som den här gröna nyansen förövrigt kanske den enda av färgerna som kanske passar på mig. Själv klär jag mig helst i klara och varma färger.

Eva

bon 2007-03-14 22:32

Sv: Kalimeralinnen - del 2
 
Citat:

Ursprungligen postat av KosAnn (Inlägg 79044)
stora bylsiga tröjorna

Ser på termometern och de stora bylsiga tröjorna åker härligt snart ner i byrålådan ett halvår. :)

birgitta

anoula 2007-03-27 09:56

Sv: Kalimeralinnen - del 2
 
Är linnena klara, Janne?? Solen skiner ju :cool: .

Kalimera 2007-03-27 10:00

Sv: Kalimeralinnen - del 2
 
Citat:

Ursprungligen postat av anoula (Inlägg 81347)
Är linnena klara, Janne?? Solen skiner ju :cool: .

Den gör ju det. :) Nej, de har inte kommit ännu. På orderbekräftelsen står det leverans den 28/3. Hoppas de kan hålla det datumet.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:04.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.

KALIMERA & TA DET LUGNT