![]() |
Sv: Svensk fotboll
Netwolf: DET tror inte ens vi längre:mad:
Lissi och cbriss |
Citat:
Kalmar spelade ju en bländande fotboll igår och inte ens den blåvitaste av supportrar kan tycka att resultatet var rättvist.:rolleyes: Så nog är det fördel Kalmar fortfarande även om jag naturligtvis hoppas att Elfsborg kan spetsa till slutstriden genom att vinna över TFF på tisdag. Lars |
Heja "Blåvitt" Vad roligt att dom vann.:) Det spetsade ju verkligen till toppstriden. Man skall ju vara ärlig och igår var ju Kalmar det bättre laget, det var ju målchans i nästan varje anfall. Kim Christensen räddade blåvitt.
Spelar Kalmar, resterande matcher, som dom gjorde igår lär dom ändå vinna serienklapp_klap |
Visst vore det kul med KFF-seger, annars kommer det att dröja MÅNGA år igen innan chansen återkommer, MEN att gång på gång förlora TROTS bländande spel sätter sig nog på PSYKET tyvärr..20 avslut på mål utan att bollen slinker in är för mycket!!!snyft_drop
Lissi |
GRATTIS ÖISklapp_klap
|
Nu börjar ni nog att svettas i Kalmar lägret, och känna det gula flåset i nacken.
Tobbe |
Citat:
Maken är lite deppad, men jag säger inte så mycket, det är ju bara FOTBOLL!!! Lissi -3 dygn från Tinos |
Så ja det var det. Bra jobbat grabbar._B-anana
|
Lugn Kalmar. Vi tar Elfsborg:)Vi=BLÅVITT_B-anana
|
Ja vem vet. Kan ju bli kul_B-ananaavslutning på detta år.
|
Citat:
Lissi |
Då borde vi ju legat på topp......eller:DTrevlig resa. Jag hoppas Du skriver lite när Ni kommit hem hur upplevelsen var den här årstiden:)
|
Citat:
Jo jag ska skriva..... Lissi |
Hej!
Har inte sett nån kommentar här från Tokholmsderbyt i måndags... men de som "känner" mig här vet att jag är glad och nöjd med resultatet iallafall!!! Speciellt med det sista supersnygga frisparksmålet :) Ojojoj! Nu är vi bäst i huvudstan (en stund iallafall) och det känns bra!!! Annars i toppen hoppas jag ju på......... bye_bye Helena |
Jo då Helena ni är bäst i 08 regionen. Och det känns bra nu när Malmö slog AIK eller?? bye_bye
|
Jadu Kastas! Om det känns "bra" för mig just nu angående den där matchen, så är "bra" ett ganska milt och lämpligt uttryck :D ...
För vad jag förstår så bör vi vara rätt finkänsliga här på forumet :confused: Helena :rolleyes: :) |
Ja man får gå på den smala linan och försöka hålla tungan eller tangenterna i styr.Men det går nog bra till slut. bye_byebye_bye
|
Citat:
|
Nä rödvitt gäller i fotboll;)
|
Grattis Häcken!
Nu har "vi" fyra lag i allsvenskan nästa säsong. // Helén (som är helt ointresserad av fotboll) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:51. |