![]() |
Sv: Avbokat
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag tror att du måste vänta ett bra tag på att tidtabellerna ska bli klara denna sommar. Inget är normalt. Det var först igår som färjorna började gå igen. Jag använder mestadels GTP för att kolla tider och rutter. |
Sådär! Pga grekernas otydliga regler blir det avbokning. Ingen 16-31 juli för oss. Pensionaten på Anafi, Iraklia och Amorgos motager en avbokning imorgon dag.
Alldeles för osäkert med dessa osäkra regler. Vi stannar i Sverige och Spanien där det är fritt fram utan karatänhot. Finns ganska många schyssta ställen i Spanien under en månad, där man också kan känna sej välkommen. |
Citat:
Hoppas att ni får det fint i Spanien och Sverige också. bye_bye |
Nu har vi äntligen fått tillbaka pengarna från Vingklapp_klap Det tog ett par månader.Tryggt finns dom nu på resekontot och väntar!
/ Kajja bye_bye |
Citat:
|
Hejdå Samos,det här året!
Vi avbokade i sista sekund men sen tog jag å boka om Airtours flyttade över det vi betalat in och sen fick vi en bra rabatt,glad å nöjd är jag Så 22 maj nästa år är det dags 🇬🇷Pia😎😀 |
Citat:
Hejhej Samos 2021! |
Fast egentligen vill jag bara
😢 Pia |
Åh..jag förstår! Att vilja men att inte våga..det är vår fråga! Hoppas vi kommer iväg senast till våren, hälsar jag och blinkar bort tåren!😥
/ Kajja bye_bye |
Tackar Kajja!
Vi hoppas på våren... Pia |
SUCK!!!! Så var sista resan för i år avbokad snyft_dropsnyft_dropsnyft_drop
2020, det förlorade året! Men med alla restriktioner och det vidriga viruset blir det inte det som vi längtar efter och vill möta. Ja, vårt älskade Grekland finns ju kvar nästa år och tur är det ;) Catlady, i tårar....... |
Citat:
Catlady, du får göra som jag brukar säga att jag tänker göra: Jag kommer att dra bort ett år från min ålder, för detta året har jag inte haft någon glädje av Ang_elx För övrigt är det bara att bryta ihop och gå vidaresnyft_drop Ulla |
Re: Sv: Avbokat
Citat:
Detta "krig" startade 2019. Tänk om det håller i sig till 2025 :eek: Jag tror tyvärr att vi får ta ett år i taget... :( /Netwolf |
Citat:
|
Sv: Re: Sv: Avbokat
Jisses, Wolfen, "the guy with the pin to burst my bubble" snyft_drop
Blotta tanken men tänk om du har rätt.....snyft_drop NEJ, NO, OCHI så får det bara inte vara...... Catlady, som förtvivlar :eek: |
Re: Sv: Avbokat
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:04. |