![]() |
Sv: Kalimeratävling
Grattis till Ing-Marie som hade tagit bilden jag röstade på! klapp_klap
Ivi |
Grattis till andra platsen, vill bara tala om att jag också bidragit till placeringenflabb_flab
Tyckte det var en kanonbild, kul att se att den är tagen på en plats jag besökte i somras, det måste väl vara det jag hade på känn, för den är väl tagen i år? // Helén |
Hej
Visst tog Ing-marie bilden i somras,stranden där volleybollen spelades.. Och visst ligger Svedala i skåne :D Frun tackar alla och nu blir det mycket matlagning av Grekiska rätter :p och Jannes fina Mera Kalimera skiva_B-anana i alla datorer i hemmet. Lissi vi får se imorgon ang husfriden ;) . //Niklas -Som börjar bli sår i öronen flabb_flab bye_bye |
Grattis Claes !!! Skåne vann verkligen i denna tävlingklapp_klap klapp_klap
|
OJ...Claes är på väg till jobbet..Jag har talat in meddelande åt honom..
Det sista han gjorde innan han åkte var att kolla om nr 1 hade kommit upp;) Men så roligt - även för mig eftersom jag är med på ett hörn på bilden... Det roliga är att vi inte såg först att båten också nästan kar ett K på sig.... Tillsammans blev det bra symmetri tyckte vi.... ..och längtan till Evia blir bara större... Lissi - som oxå är jätteglad!! |
GRATTIS CLAES klapp_klap Jättefin bild :D
//Zanét bye_bye |
Grattis Claes
Underbar bild.. Mvh/Nicke |
Citat:
|
Grattis Claes till segern klapp_klap
|
GRATTIS CLAES_B-anana Jag röstade på din bild:)
Så det blev familjelycka i Lund! HURRAklapp_klap klapp_klap Skåne vann3-2 mot Uddevalla;) Riittabye_bye |
Storslam för familjen Brissman!
GRATTIS CLAES till förstaplatsen!klapp_klap Carina |
Citat:
bye_bye Abi |
Hepp! Etta och trea från samma familj! Blir svårslaget det där...;)
Ett STORT grattis! klapp_klap klapp_klap Ivi |
Gratulerer så mye, Claes klapp_klap klapp_klap klapp_klap
Kjempefint bilde :) og, hvilken FAMILIESUKSESS det ble i konkurransen :D bye_bye Kari |
Grattis Claes! Detta var min favoritbild. Jättefint med de blåa och vita färgerna. Mvh Ann
|
GRATTIS cbriss till GULDET klapp_klap klapp_klap
Barbro :) |
GRATTIS till alla vinnare - och speciellt till Claes som hade tagit den bilden jag röstade på!klapp_klap
(Jag kände "nästan" igen ryggen på dig, Lissi, men det var absolut inte därför jag röstade på just den bilden;) - jag tycker bara det är en härlig drömbild!!! |
Tack Marianne!
Jag förstår att ni är hemma från Grekland nu...hoppas ni haft det fint.. Lissi |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:26. |