![]() |
Sv: Facebook
Jag har flera olika listor där jag placerar vänner...en begränsad där jag lägger alla elever så de ser inga av mina statusuppdateringar eller foton trots att de är vän med mig :D
Så man väljer ju själv hur pass offentlig man vill vara på FB. Malin |
Sedan flera år tillbaka! På FaceBook har jag kontakt med familj och vänner som är spridda värden över. Här ser jag vad mina rara barn har för sig, håller koll på när mina vänner kommer till Kreta och så har jag min sida med Kretenska recept och små mysiga resmål (på engelska) för att locka fler turister:D
//Kikh, som också kör med listor för vem som får veta vad |
Hej
Jag är med. Men liksom du Malin är jag lärare och accepterar bara vänförfrågningar från "gamla" elever. Jag tycker det är bekvämt att hålla kontakt med vänner som man inte träffar så mycket längre, kanske p.g.a. flytt eller liknande. tyvärr stjäl det lite för mycket tid. Åse |
Citat:
Lissi |
På tal om Facebook: hur många är med i Google+?
|
Jag är med i Google+ men är inte aktiv och tycker den är lite krångligare än Fb. Kanske för att inte så många är med där än.
//Ingela |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tilläggas kan att jag aldrig satte mig in i hur G+ fungerade. //Zanét bye_bye |
Jag är med på Facebook, min profil finns i Kalimeraprofilen under hemsida.
Jag lägger nog lite för mycket tid på FB, många av mina vänner har med Grekland att göra så det skrivs en hel del från dem, dock är jag väl lite sämre att skriva själv. Jag tycker FB är ett fenomenalt forum för att hitta uppgifter om orter och hotell på ställen man ska besöka, många har ju en egen sida med information. Google+ har jag orkat hålla mej ifrån. Mvh Janérik |
Citat:
/Netwolf |
Facebook - japp - med "förstånd" och "måtta"
Google + - nope Lena |
Självklart är man med i Facebook. Det är beroendeframkallande!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:07. |