![]() |
Sv: Fototävling 2010
Ja den var speciell!! Ang_elx ;)
|
- Arbete och vardag
- Glädje och fest - Mitt egna Grekland Ann-Kristin bye_bye |
Citat:
Lissi |
Ger tidigare förslag mina röster:
- Där hav möter land - Mitt (eget) Grekland - Folk och fä Janne, du vet när vi åker och vi har kamerorna med oss! Birgitta |
Gud va många bra förslag... Jag tycker om kategorierna katter, balkonger, mat och dryck och min favvo är kategorien om utsikten. En annan var också turism.
|
Några förslag.
* vänner, väldigt brett ämne, som man kan tolka själv. * En färg, * på fyra ben. Olika djur, |
Citat:
Og så må jeg tyte litt (igjen :o), denne gang om kategorien utsikt. Man har jo i prinsippet utsikt til ett eller annet uansett, om man befinner seg på en fjelltopp, et tavernabord, i en taxi, i sengen, foran en murvegg... Ja, dere skjønner. Alt man ser er jo en form for utsikt. En så vid kategori kommer til å inneholde 7.509.303 innsendte bilder, blir litt av et arbeid for Janne og oss som skal stemme. Ser at mange liker denne kategorien, men bør det i det minste ikke være utsikt fra noe? Og fremdeles synes jeg turistfeller (eller i det minste turister) er en strålende kategori... Bare så det er sagt :cool: |
Citat:
|
Även jag vill bidra med några förslag.
-Gator och gränder. (Det finns ju otroligt många vackra gator och gränder i Grekland) -Djur och växtriket. (Ett försök att hålla katterna borta från övriga kategorier ;) , jaga nu inte bort katterna om dom sitter i gränden du ska fota) -Bara i Grekland. (Vad är unikt för just Grekland?) |
Det börjar bli hög tid att summera förslagen och starta en omröstning. Har ni fler förslag får ni gärna lämna dem nu.
|
Skrot!
Finns det mycket av, där man minst anar det! Sus |
- Säkerhet t.ex. Rangliga byggnadsställningar, Elkopplingar m.m.
Det skulle vara kul att se lite sådana bilder.. Irene |
Citat:
Det öppnar ju för både udda bilder och för olika fotografers uppfattning om vad som är är bara Grekland... |
Citat:
Kikh P.s. Idag är det grått och mulet i Chania, regnet hotar lägga sordi på Nationaldagen. D.s. |
Pandopoleío eller Supermarket
Tavernor Skugga Där är mina förslag Caina |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:54. |