![]() |
Sv: Vårlig Kalimeraträff i Lund?
Citat:
Efter påsk så får väl folk bestämma sig definitivt!! Lissi |
Citat:
Den föreslagna lördagen passar perfekt som det ser ut i nuläget. Om sambon kommer med kan jag dock inte svara på nu. Jag tror jag kan locka honom med Eros' lammkotletter i alla fall:p, för han ångrade djupt att han inte åt sådana på förra träffen (även om nu maten var väldigt god ändå). Celbe |
Citat:
Visst bor Cia i Bjuv!!! Lissi |
Citat:
|
Men några till ska vi nog få ihop....Sådär 15 -20 st vore kul !! Lund i maj är OOOTROOOOLIGT vackert;)
Lissi |
Citat:
bye_bye Abi |
Nu skall jag blotta mina dåliga geografikunskaper, alternativet hade varit att söka själv...;)
Hur långt är det mellan Göteborg och Lund? Tips på bra boende= billigt, men inte Formel 1 mottages också. // Helén |
Det finns väl massor ,nu när jag inte har nån hund längre så kanske nån vill sova i mitt uterum ,annars finns det ju pensionat tom i Bjuv.Hoppas bara Elisabet får nån biljett nu ,när Flyme kursade
|
Citat:
Carina |
Citat:
Ett annat tips på boende är Ibis hotel fast det Carina rekommenderar är så mycket mysigare. Scandic finns ju också men det ligger långt från EROS. Det finns ett vandrarhem i tågvagnar vid centralen, men jag vet inte hur där är..Gå in på STF och sök i så fall. Lissi |
Citat:
bye_bye Abi |
Det låter ju inte kul! Det finns flera SMÅ hotell i centrala Lund...Det går nog att hitta på nätet. Jag känner så dåligt till hotel här.
Lissi |
|
Citat:
Tack för alla tips. // Helén |
Verkar som om den 5 maj är datumet som gäller :D Vi kommer också!
//Zanét bye_bye |
Citat:
Vi gör väl som vanligt att de som ämnar komma SJÄLVA ringer till EROS och bokar (..och avbokar om så skulle bli fallet...) och säg då att ni tillhör KALIMERA-gänget så sitter vi tillsammans... Kul att vi blir några nya ansikten också! tel till Eros är 046-2112885 Lissi |
Räkna med oss oxå !
Alltid roligt att byta "rese - erfarenheter".flabb_flab /Tom & Bodil |
Citat:
Lissi |
Citat:
//Zanét bye_bye |
Vilken tid brukar ni träffas?? Ser ut som vi kan följa med på vår första kalimeraträff!
Stinabbye_bye |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:57. |