![]()  | 

Sv: Vykort 

Tack själv Janne..Posten på Tinos var en upplevelse. Jag stod ö hur länge som helst för ett par tre frimärken fast det satt flera personen bakom disk och bara drack kaffe. Två fick jobba !  Men alla var glada ändå och säckar och paket låg i drivor på golvet och jag undrade hur i hela friden allt kommer rätt.... 
	Man borde skicka fler. kort ....Nu blir det till Claes mamma och min mamma och till barnbarn. Alla andra får läsa FB :D Lite tråkigt, men det blir ju fler foton på det viset.;) Lissi - som tycker det är TOPPEN att forumet är igång igen. Inget slår det!  | 

Här är postkontoret i Tinos Chora. Det ni ser på golvet är bara bråkdelen av kartonger och säckar som fanns när jag stod i kö för ett frimärke.  
	http://i50.photobucket.com/albums/f3...psdrog2erl.jpg Lissi  | 

Citat: 

Och kanske det blir som på Santorini, där det inte var någon ordning alls. Jag skrev lite om det här:  | 

Citat: 

Ser att Paris bär en Kalisperatröja. Undra om det är den han fick av mig, eller du kanske gett honom en du med? /Netwolf  | 

Paris har flera "Janne-tröjor". 
	När vi hade förmånen att åka ut med hans fiskebåt-en tur runt delar av ön- hade han en av dom första Kalimera-tröjorna på sig. Den vita med liten blå text på sig. Båtturen var en upplevelse! Birgitta.  | 

Citat: 

Citat: 

| 
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:00. |