![]() |
Sv: 100 dagar till Parga
_B-anana 67 Dagar _B-anana
|
Hej..Parga bokat :) .Nån som bott på Ionian bech..??.Första gången jag skriver här. MVH Ninni
|
Det va bokat dit förra åretsnyft_drop Men resan gick i kras .
Nu vänder vi på bladet och va hittar vi där?:) Nytt försök igen , mitten på Juni fast vi tog Bysantion._B-anana Birgitta 57 dagar kvarklapp_klap |
Snön har smält senaste veckan. Förra veckan åkte vi skidor på kvällen, nu är snön veck och regnet öser ner. Allt är grått å vått å ruggigt.
NUU väntar jag på sol och värme! Får man lägga in länkar här? En video på youtube som jag tycker är så fin! http://www.youtube.com/watch?v=pGquyzzaSks Impressions of Parga heter den. 60 dagar kvarklapp_klap |
Fin videosnutt från Parga, verkligen vackert där!!....:)
|
Hoppsan dagarna sjönk nu :)
När jag startade tråden va det 100 dagar samt nu har mer än halva rasat ner. Tänk bara 46 dagar till underbara varma sköna soliga Parga _B-anana Nu går det fort dit . Birgitta |
Hej vi får hoppas du kommer iväg nu äntligen.Blev det Byzantion?.Vi har bokat 1v på Rhodos i juni samt 2v till Kreta i juli.Ha det gott //Micke 63
|
Citat:
Byzantion har fått fint betyg , dels från dig:) Birgitta |
Vad kul jag tror du kommer att trivas; har ni tur kan ni åka med pappa Saki till hans taverna .Den är kanon, prova de fyllda champinjonerna bye_bye//Micke
|
Hej
Låter gott . Ok vi kan alltid fråga om vi få hänga på . Du har 3 v totalt Grekland :) Glad om jag får 1v ! Birgitta |
38 dagar dit till underbara Parga . Just nu har dem 18,9 grader varmt i kväll.:)
Birgitta |
Citat:
Blir roligt att få gå omkring i den stora olivlunden , hoppas vi lyckas hamna rätt . Bara 24 dagar dit:) Birgitta |
Hoppsan 11 dagar nuklapp_klap Underbart!
Birgitta |
Nu är det inte långt kvar tills vi reser . Bara 3 dagar samt 23 h.
Härligt !!_B-anana Birgitta |
Har nu bara 1 dag samt 18 timmar kvar till Parga klapp_klap
Längtar så jag snart spricker :D Birgitta |
trevlg resa! bye_bye vi åker om 9 dagar :D
|
Tack så jätte mycket :)
Önskar tillbaka en jätte skön semester bye_bye Birgitta |
Citat:
Ha en underbar resa Birgitta! bye_bye |
Jag önskar dig Birgitta en härlig semester i PARGA och njut av den trevliga lilla staden.
PANAKAKIS :) |
Ha en riktigt skön och trevlig semester, Birgitta!!..bye_bye
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:34. |