Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Resebrev (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=134)
-   -   Bostäder och utsikter i Dodekaneserna (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=32415)

Abi 2013-01-21 19:10

Sv: Bostäder och utsikter i Dodekaneserna

Citat:

Ursprungligen postat av kari (Inlägg 295259)
TUSEN TAKK for alle positive og hyggelige kommentarer :D

Det var du väl värd! klapp_klapklapp_klapklapp_klap
Även jag har inspirerats av läsning och bilder.

bye_byeAbi

Kamgu1 2013-01-22 19:55

Å, härliga bilder från kända trakter och okända. Mitt älskade Kalimera i Pigadia, tur det var värt besväret :) Längtar till det blir dax för årets Greklandssemester...

Kamilla

kari 2013-01-28 12:18

Takk til dere og, Ylva A, Abi og Kamgul :)

gracia 2013-01-31 16:46

Hei!
Hvordan kom du i kontakt med Dorotbea apartments i Chalki?

kari 2013-01-31 22:21

Citat:

Ursprungligen postat av gracia (Inlägg 296481)
Hei!

Jeg googla "Villa Dorothea" og fikk en klikkbar link, da kommer du til en hjemmeside og kan fylle ut, og sende, en forespørsel. Får du svar fra Mike, så hils gjerne fra meg, Kari :)
Send meg en PM om du ikke får svar, det er ikke lov å legge inn linker og tlf.nr direkte i Forumet bye_bye

gracia 2013-02-13 12:54

Ok, takk Kari. Har sendt en forespørsel. Var det Internett tilgang i leiligheten?

kari 2013-02-13 23:48

Citat:

Ursprungligen postat av gracia (Inlägg 297419)
Ok, takk Kari. Har sendt en forespørsel. Var det Internett tilgang i leiligheten?

Vi fikk nei til svar da vi spurte om det!
- men det fantes offentlige nettverk på Chalki som fungerte godt da vi satt ute på balkongen i alle fall :)

kari 2013-02-14 17:05

Citat:

Ursprungligen postat av gracia (Inlägg 296481)
Hei!

Citat:

Ursprungligen postat av kari (Inlägg 296506)
Jeg googla "Villa Dorothea" og fikk en klikkbar link, da kommer du til en hjemmeside og kan fylle ut, og sende, en forespørsel. Får du svar fra Mike, så hils gjerne fra meg, Kari :)
Send meg en PM om du ikke får svar, det er ikke lov å legge inn linker og tlf.nr direkte i Forumet bye_bye

Citat:

Ursprungligen postat av kari (Inlägg 297458)
Vi fikk nei til svar da vi spurte om det!
- men det fantes offentlige nettverk på Chalki som fungerte godt da vi satt ute på balkongen i alle fall :)

gracia, jeg sendte deg et PM for et par uker siden, har du sett i inboxen din?:)

Da du viste interesse for Villa Dorothea visste jeg ikke at dere var fire personer :)
"Vårt" studio/Nr 3, har balkong i front /den b e s t e utsikten, men kun 2 senger.
Nr 4 ( på andre sida av gangen) er for en familie.
Du ser havet og har fin utsikt fra den balkongen og, men ikke mot havna og "sentrum" av byen.

bye_byeKari

gracia 2013-02-14 18:35

Hei Kari! Takk for at du gir så god informasjon. Har sett i innboksen nå:) Er ny på dette forumet, så mye jeg ikke forstår enda. Vi er 4. Har sendt forespørsel om leilighet nr 3 og 4. Vi tar begge. Nr. 4 til ungene, og 3 til oss. Ringer om jeg ikke har hørt noe i løpet av neste uke. Ventet du lenge på svar fra dem? Godt å vite at det er nett -tilgang.

kari 2013-02-15 23:13

Citat:

Ursprungligen postat av gracia (Inlägg 297524)
Hei Kari! Takk for at du gir så god informasjon. Har sett i innboksen nå:) Er ny på dette forumet, så mye jeg ikke forstår enda. Vi er 4. Har sendt forespørsel om leilighet nr 3 og 4. Vi tar begge. Nr. 4 til ungene, og 3 til oss. Ringer om jeg ikke har hørt noe i løpet av neste uke. Ventet du lenge på svar fra dem? Godt å vite at det er nett -tilgang.

Jeg har fått så mange gode tips og info her på Kalimera gjennom årene, gracia :)
-det er koselig å kunne gi noe tilbake/informere selv når man kan :)

Jeg sendte først e n forespørsel uten å få svar, etter noen dager sendte jeg en ny og fikk svar omgående :)

Å ha både nr 3 og 4 høres jo perfekt ut bye_bye

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:53.