![]() |
Sv: Frågebild 356
Inte Ven, inte Sverige, inte Bornholm heller..;)
|
Någonstans i Norge tror jag :)
Malin |
Citat:
Lissi |
Jag tror det är utanför Fram-museumet eller Kontiki-museumet...de ligger ju på ungefär samma ställe :rolleyes:
Malin |
Nej inte riktigt rätt men Du är i rätt stad;)...Mer exakt vill jag gärna ha för att ge nån mer chansen...
Här är en större bild från samma plats. http://i104.photobucket.com/albums/m170/Lissi_04/N.jpg Lissi |
Vid Akers brygge antagligen ;)
Malin |
Citat:
Grattis! Lissi |
Citat:
Bilder utenom Hellas blir enda vanskeligere synes jeg, og jeg har jo ikke vært s å mye rundt i verden....eller i Sverige ;), så jeg ser oftest ikke på frågebildene så nøje. D e n n e kunne jeg kanskje løst, i alle fall etter du hadde bekreftet av det var i Norge ;) :D Og, som Nilam skrev, det heter Akerbrygge og Akershus :) |
Citat:
Lissi |
Citat:
Når jeg så "AKKERS BRYGGJA" som løsning slo jeg opp for å se om det faktisk var et sted feks i Sverige som hadde så likt navn som vår Aker Brygge :) Jeg har a l d r i sett det skrevet med dobbelt K i mitt lange liv :eek: Men siden du hadde søkt på google, så gjorde jeg også det ;) og fikk: 390 000 treff på Aker.... og 10 treff på Akker :) I dag er jo ( nesten) a l t tillatt, og de 10 var vel (med forbehold) "useriøse". For ordens skyld googlet jeg Gøteborg og :cool: - og jo, man kan skrive GØTTEBORG ;) - nå vil jeg gjerne vite hvor vant dere svensker er med det :) |
Sv: Frågebild 356 - Akkers Brygga i Norge
Då får Radisson hotel skämmas mer än jag för i deras reklam står Akker brygge:o
Men "so what"? Gåtan är ju löst i alla fall:D Lissi |
Citat:
Og d u trenger jo ikke :o, men Radisson synes jeg, hvis det ikke heter "Akker" i Sverige da :) PS. - l i k t e du Gøtteborg :D |
Citat:
Fast Janne: För att lugna norrmännen här så får Du nog ändra i rubriken till Akers brygge;) Lissi |
Citat:
|
Ja stället båtarna låg vid var väl attans knepig:D OSLO var lättare som svar;)
Lissi - som är lika envis! |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:29. |